Аты-жөні жалпы білім беру бағдарламфасы бойынша 2-сыныпта бастауыш сынып мұғалімі ретінде (жалпы білім беру мекемесінің атауы) ... бастап ... бастап ... бастап ... ( мектептің толық аты) .
Осы уақыт ішінде студент ............ ол өзін адал, қайырымды адам ретінде көрсетті, сабақта атмосфераға иелік етеді, сыныпты жұмысқа ұйымдастыруды, сабақта тыныш, жұмыс жағдайын жасауды біледі.
30 сабақ өткізілді. Сабақтар әр түрлі өткізілді: аралас, жаңа білімді жеткізу, бекіту, сыныптан тыс оқу сабағы. .......... дайындығы жоғары, әдістемелік ұсыныстарды ұстанды. Сыныпта ауызша, көрнекі, ішінара іздеу әдістерін, сонымен қатар сыныпта бар мультимедиялық жабдықтарды, PowerPoint бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдаланды. Ол жаңа материалды балалардың қатысуымен қол жетімді етіп ұсынды, оларды тәуелсіз қорытынды жасауға жеткізді. Студент практикант балалардың қалпын қадағалады, сабақтарда дене тәрбиесін өткізді. Орыс тілі мен математика сабақтарында ұжымдық, дербес, жеке жұмыс түрлерінің үйлесімі болды.
Қоңырауда (аты -жөні) балалармен араласып, жақындық танытты. Балалармен қарым-қатынаста ол сыпайы, сабырлы, қайырымдылық сезіледі.
Оқу жұмысының бағасы -
Тәрбие жұмысын бағалау -
Мектеп директоры:
Мұғалім ерте. сабақтар: