Мемлекеттік сатып алу және тендерге қатысуға өтінішті қалай беруге болады?
Екі формада. Бірі - қағаз жүзінде (стандартты), екіншісі - электронды нұсқада. Электронды нұсқада тендерге қатысу - қазіргі уақытта ең жиі қолданылатын тәсіл. Себебі құжаттарды рәсімдеудің барлық процесі электронды формада жүргізіледі. Келісімге отыру да электронды нұсқада өтеді. Қағаздарды шығарып басып жүрудің қажеті жоқ. Уақытты үнемдейді. Бұл процестің барлығы goszakup.gov.kzпорталында жүзеге асады. Байқаулар туралы ақпараттарды осы порталдан біліп отыра аласыз. Тіркелмеген болсаңыз да.
Айта кетейік, табысты тендер ойыншысы әрдайым байқауларды бақылап отырады.
Тендерге қатысу үшін қандай құжаттар керек?
Нақты белгілеген құжаттар жоқ. Әр байқаудың өзіндік ерекшеліктеріне байланысты болады. Мысалы, лицензияны талап ететін және талап етпейтін байқаулар бар. Сонымен, қажет құжаттар мынадай болуы мүмкін:
- кәсіпорын басшысы растаған өтініш;
- нотариуспен расталған ЖСН көшірмесі;
- мемлекеттік тіркеу туралы куәлік;
- салық қызметіне берешектің жоқтығын растайтын анықтама;
- компанияның соңғы үш айдағы қаржылық жай-күйі туралы есебі.
Құжаттарды толтыру кезінде, "Техникалық спецификациясы" деген бөлім бар. Бұған жеткізетін тауарыңыздың сипаттамасын саласыз. Бұл міндетті толтыру керек бөліміне кіреді.
Толық мәліметті мына сілтемеден оқи аласыз.