Жүкті әйел ұйықтататын дәріні күніне 5-6 таблеткасын қабылдаса балаға зиян емес па?

0 ұнайтын 0 ұнамайтын
348 қаралды
менын курбимнын аягы ауыр сабине 5-6 апта болп калды кундиз асыресе тунде мазасы кашып уктай алмайды екен ол сол ушын уйыктататын дарыны куныне 5 таблеткадан кем ышпейды! егер уйыктататын дарыны коп молшерде кабылдаса бала тусып калуы мумкын бе? отнем тек шынайы жауап берыныздершы
Тазалық, Талғам сұрақ қойды | 348 қаралды

1 жауап

1 like 0 ұнамайтын
Жақсы Жауап
Балаға өте зиян болады.  Бір көрші әйел жүкті кезінде түнімен ұйықтамай ақша үшін автотұрақта сауда жасап, керісінше күндіз ұйтап  жүріп, уақыты келіп босанады. Сол әйелдің баласы адам шошырлықтай кемтар болып туылды, ұйқысын ауыстыру балаға ол кері әсер еткен. Негізі түнде іштегі бала анасымен бірге ұйықтап, күндіз ояу болу керек. Ал ода сол керісінше болып, іштегі баласы қатты қиналған екен.Қазір сол баланың жасы 12 де,өмірі қор болып өсуде, не сөйлей алмайды, не жүре алмайды, есі дұрыс емес, анасы баласының өмірін қорлады.

Жүктілік кезінде дәрі қабылдауға болмайды, ұйқы өз уақытымен болу керек, ол табиғаттың заңдылығы, оны бұзуға болмайды, керек десең ол да қылмысқа жатады!
жауап берді

Сіздің жауабыңыз

Есіміңіз:
Құпиялық: Email поштаңыз тек сізге хабарлама жіберу үшін ғана қолданылады
Спамға қарсы тексеру:
Он бірге бесті қосыңыз?
Модерациядан өтпес үшін сайтқа кіріңіз немесе тіркеліңіз

Ұқсас сұрақтар

Онлайн Чат
116,257 сұрақ
295,175 жауап
152,911 пікір
61,071 қолданушы