+1 дауыс
755 көрілді
Жүктілікке және босануға байланысты төлем тағайындау үшін өтінішті қайда апарып өткізу керек?

2 жауап

0 дауыс
Жүктілікке және босануға байланысты Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорынан (ҚОР) төлем тағайындау үшін өтінішті тұрғылықты жердегі Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының (ЗТМО) аудандық (қалалық) бөлімшесіне өткізуі қажет.
0 дауыс

Жүктілігі, босануы, баланы асырап алуы бойынша біржолғы әлеуметтік жәрдемақыны рәсімдеу үшін қандай құжаттар керек?

  1. Жүктілігіне және босануына байланысты  табысынан айырылған жағдайда өтініш.
  2. Жеке басын куәландыратын құжат.
  3. Тұрақты мекенжайы бойынша тіркелгенін растайтын құжат документ, (мекенжай анықтамасы немесе ауыл округі әкімінің анықтамасы, Байқоныр қаласының тұрғындары үшін –  Ресей Федерациясының Байқоңыр қаласы тұрғын үй шаруашылығының азаматтарды есепке алу және тіркеу жөніндегі бөлімінің анықтамасы);
  4. Жүктілігіне  және босануына, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуына байланысты берілген жұмысқа уақытша қабілетсіздігі парағы  (төменде сіз оны қалай алуға болатындығы туралы біле аласыз).
  5. Банктерде және (немесе) банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарда ашылған банк шотының (Шотты  кез келген ҚР ЕДБ ашуға болады), немесе түзету мекемесінің  қолма қол ақшаны  бақылау шотының   нөмірі туралы құжат.
  6. Өзін-өзі жұмыспен қамтитын азаматтар қосымша мынадай құжаттарды ұсынады:
    • жеке кәсіпкер терінде мемлекеттік тіркелгені туралы куәлік;
    • Қазақстан Республикасы Қаржы Министрінің 2008 жылғы 29 желтоқсандағы №622 бұйрығымен бекітілген Дербес шоттарды жүргізу қағидаларының 17 қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік кірістер органдарымен берілген салықтар және бюджетке төленетін өзге міндетті  төлемдер бойынша салыстыру акті (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекетік тіркеу тізілімінде №5446 санымен тіркелген).
  7. Егер құжаттарды үшінші тұлға беретін болса, нотариалдық куәландырылған сенімхат.
Толық мәліметті мына сілтемеден оқи аласыз.
...