Намаз оқығым келеді бірақ орамал тағып, ұзын көйлек кигім келмейді, кимесе болмайды ма?

+4 дауыс
102k қаралым

Сәлеметсіздерме. Мен намаз оқығым келеді, бірақ орамал тағып не болмаса ұзын көйлек кигім келмейді. Намазды міндетті түрде ұзын көйлек және орамал тағып оқу керек пе? Намазды қалай үйренсем болады? Намаз үйрететін қандай кітапшалар бар? Сіздердің пікірлеріңізді білгім келеді.

• Санаты: Өмір, Тіршілік

Қазіргі кезде неше түрлі намаз жайында кітаптар бар. Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс білмейсің. Намаз оқып үйренуге арналған кітаптарды қалай дұрыс таңдауға болады?

Сәлем.
Айсұлу (Қазақстан Мұсылмандар Діни Басқармасы) ҚМДБ-ның арнайы сайты www.muftyat.kz осы сайтқа тіркеліп сұрақ-жауап бөліміне сұрақ қою арқылы намаз оқып үйренуге  арналған кітаптарды біле аласыз.
Болмаса жергілікті мешіттерге барсаңыз да біле аласыз.
ең дұрысы молдалардан сұра

34 жауап

0 дауыс
Айсулу хиджап киіп намаз оқыдыңыз ба біраз уақыт өтіпті ғой
0 дауыс
Әурет жерлеріңді жапсаң болды.
0 дауыс
Менын ойымша ен бастысы ниет тузу болу керек сосын узун кию мындет емес сиякты намаз окырда барлык жерынды жауып окысан болды .Ал баска уакытта айтеуыр ашык шашык журмесен болдыгой Бул менын жеке ойым
0 дауыс
Ас салламуалейкум уа рахматуллах.Менде оз пікірімді білдірсем деймін.Намазға жығылуға дайындалып жүрмін.Менің сурайын дегенім уйренгенше қағазға қарап айтып,жығылуға болады ма?әзірше таң намазынан бастасам болады ма?Сосын жәйлап толықтырғым келеді.Рахмет.
0 дауыс
Салеметсизбе! Мен намаз окыгым келеди. Бирак аягымда аппарат тур екинши аягымда жаракатталган. Теккана балдакпен турып суйрелип журе алам.. Отырып намаз окуга болады ма?.. Жане екинши сурак осы жылы Ораза устадым енди отелмеген кундерим калды,отемесем оразам кабылданбайды ма?
0 дауыс
Міндетті түрде ұзын киіп, оранып алу керек деген жоқ, егер күйеуге тимесең ата-анаң не айтса соны киесің, ал егер куйеуің хиджаб киесің десе киесің, ал оған дейін бəрі ата-анаңның келісімімен болады
0 дауыс
Саламатсыздарма барша қазақ елім! Менде намазға жығылсам деген ниетім бар. Бірінші мешітке барып ақылдасам.
0 дауыс
казактын кыз- келиншектери  кай заманда да хиджап кимеген, дурыс орамалын тарткан басына, женди узын койлек киген. ер адамдармен дастарханда бирге отырган, атка минген, хиджап киу биздин салт- дастуримизге жатпайды, мусылман коп , биз казакпыз, оз ата салтымызбен намаз окып журейк
0 дауыс

                                             Сәлеметсіңбе.

Сіздің  намаз оқып,АЛЛА-ның 5-парызын орындап,мұсылмандық жолға түсемін дегенің құптарлық-іс . Бірақ та қысқа етек көйлек киіп,орамал тақпау - бұл ислам дініне жат нәрсе.  

Ислам дінінде ұзын етекті көйлекті бір жерлерін жабу үшін пайдаланады.Ал орамал тамағың жабық тұру үшін қажет.Сіздің бұлардан бастартқаныңыз дұрыс емес.

0 дауыс

                                             Сәлеметсіңбе.

    Сіздің  намаз оқып,АЛЛА-ның 5-парызын орындап,мұсылмандық жолға түсемін дегенің құптарлық-іс . Бірақ та қысқа етек көйлек киіп,орамал тақпау - бұл ислам дініне жат нәрсе.  

    Ұзын етекті көйлекті бір жерлерін жабу үшін пайдаланады.Ал орамал тамағың жабық тұру үшін қажет.Сіздің бұлардан бастартқаныңыз дұрыс емес.

0 дауыс
Саламатсыздарма, мен намаз оқуды жанадан уйрендим бирақ хиджаб кимеймин себеби жумыста ондай болмайды. Негизи хиджаб киу парыз ба?
0 дауыс
Сәлем синилим менде намаз бастап окыгым келіп жүр, осы сұраққа менде жауап издедим. 4 мазхабта да айел адамдарга тек кол, билек, бетти гана ашык туруы керек. Бир тал шаш коринбеуи тиіс, мойын, жақ (подбородок),кей мазхабтарда типти табаннын коринбеуи керек дейди ( сажде жасағанда) .Койлек узын бооуы керек аяктар коринбейтиндей жане жука болмауы керек. Сол сиякты орамал да жука болмауы керек, желательно орамал узын болуы керек ( мойын мен омырау, шашты тугелимен жабатындай) .Рукух жасаганда орамалыныз алдына тусип желкениз коринип немесе мойныныз ,СубханАлла Ны 3 рет айтаиындай уакытка ашык калса ,онда оқыған намазынызды кайта окуга тура келеді айтпесе куна болып калады ягни намаз кабылданбайды. Енди солай оку керек деп ажеме анама айтсам олар тустнбейди. Ягни жогарыда суреттеген киім - ХИДЖАБ қой. Олар хиджаб десе тобеишаштары тик турады. Кайтем енди Неге ДИНИ БАСКАРМА хиджабка жактаспайды екен? Намаз окыгвнда солай жабык киініп, кошеге ашык киинсен тагы ЕКИЖУЗДИ боласың, кунага батасын. Биздин мусылман асиресе қазақ кыздарына обал болды. Баска елдерде ( Америка, Франция, Туркия, Ақш сиякты елдердеги мусыоман айелдерине хиджабка карсы емес ари солай киінген кыздарга " Мынау биздин улттык киим емес, арабтардики" олар барлық мусылман кыздар хиджаб кию керек деп ойлайды. Жылап отырмын, хиджаб десем туыстарым қиналады, кимесем Алладан коркам.
0 дауыс
Маган хиджаб киюге агаларым рухсат бермейды, не истеуым керек
0 дауыс

— Қазақстан — мұсылман мемлекеті емес, мұсылмандар тұратын ел. Қазақстан — зайырлы мемлекет. Біздің елде дін мемлекеттен бөлек. Сондықтан дінге сенеміз бе, сенбейміз бе, діннен шығатын этнографиялық, этнологиялық ұғымдар, салт-дәстүрлерді ұстаймыз ба, ұстамаймыз ба, өз еркімізде.

Қазақ әйелдері еш уақытта хиджаб тартпаған. Хиджаб тарту — қазақта жоқ дәстүр. Сондықтан біз осы жоқ дәстүрмен күресуіміз керек.

Қазақтар көшпенді болған. Мал шаруашылығымен айналысқан елдің ер азаматы да, әйелдері де ат үстінде жүрген. Ал атқа мінген кісіге етегі жер сызған ұзын киім кию — оның қимыл-қозғалысына қолайсыз екені белгілі.

Ертеде қазақ әйелдері бас киімінің жүзден астам түрі болған. Мысалы, бота бөрік, бұлғын бөрік, дөңгелек бөрік, жалбағай, т.б. Сол жүзден астам бас киімді әйел адамдар жас ерекшелігіне байланысты кие білген.

Қазақ ешқашанда бесіктен белі шықпаған қыз балаға орамал тақпаған. Қыз баланы еркелетіп, жат жұрттық деп ерекше қадірлеп, әлпештеп өсірген. Рас, қазақта орамал тарту үрдісі бар. Орамалды қыз бала келін болып, босаға аттағаннан кейін таққан. Бірақ жас келін балалы болғанша қыздың киімін киіп жүре берген.

Қазақ әйелдеріне қазір де хиджаб тағудың ешқандай қажеттілігі жоқ. Мүмкін діндар әйелдің рөлін сомдау үшін киноға түскенде, қойылым кезінде хиджаб тағу керек болар. Бірақ күнделікті тірлікте кішкентай қыз бала түгілі, орта жастағы, тіпті егде жастағы әйелдер үшін де етегі жер сызған ұзын көйлек киіп, орамал тарту қажет емес. Өзіндік пікірі қалыптасып үлгермеген мектеп жасындағы балаға орамал тартудың өзі — оны қорлау. Баланың басына орамал тағу — оның балалығын талан-таражға салу. Бала болғаннан кейін ол ойнайды: секіреді, жүгіреді. Осы тұрғыдан алғанда орамал тағу — баланың мүмкіндігін шектейді. Оның үстіне, жас баланың орамал тағуы оған психологиялық соққы болуы мүмкін. Сыныптастары оған таңырқай қарауының өзі жас баланың психологиясына кері ықпал етеді. Бала — бала. Қасында отырған ер бала орамалын тартып ойнауы мүмкін. Сондықтан жас баланың басына орамал шандып қойған ата-ана мұны да ойлағаны жөн. Меніңше, бұл мәселеде алдымен ата-ананы тәрбиелеу керек.

Бұрын мектептерде қыздарға сырға, сақина, алқа тақтырмайтын еді. Қазір балалар соңғы үлгідегі ұялы телефон ұстайды. Тіпті мектепке жеке көлігімен баратын балалар да бар. Бұл — балалардың психикасын бұзады. Сондықтан мектептің өз дәстүрі, өз формасы болуы керек.

Хиджабты тек қана мектеп оқушылары емес, арнаулы, орта, жоғары оқу орындарының оқушы, студенттері де тартпауы тиіс. Себебі, олар зайырлы мемлекеттің зайырлы оқу орнында оқып жүргендігін ұмытпағандары жөн. Сондықтан студенттер, оқушылар оқу орнының талаптарын орындауға міндетті. Оның үстіне білім беру мекемелерінде хиджаб тартатын адамға жағдай жасалмаған. Мысалы, хиджаб тартқан қыз шетел тілдері бөлімінде оқиды делік, сабақ барысында ол құлағына құлақша киюуі керек. Орамалды шандып тастаған соң, қалай тыңдайды?

Егер оқушы немесе студент оқу орнының басшысы орамал тартуға тыйым салғаны үшін оқудан шығамын десе, еркі білсін. Негізі діни оқу мен таным және ғылыми оқу мен таным екеуі бір-бірін жоққа шығармайды. Бірақ түптің түбінде діни түсініктегі адамға зайырлы мемлекеттің оқуын оқығаннан пайда жоқ. Рас, діндар болса, діни оқуға түскені жөн.

«Мұсылманбыз» дейтін кейбір әйелдердің киген киімдері сыпырғыш сияқты, етектері жер «сыпырып» жүреді. Ұзын етек көйлек кигендердің қоғамдық көлікке қалай мінетініне қайран қаламын. Олардың етегін біреу басып кетеді немесе өзі басады, сонда тазалық қайда?

Хиджаб тарту үшін Құранды араластырмау керек. Құран — қасиетті кітап. Қасиетті кітап кез келген адамға қол жетімді болмайды. Кешегі маскүнемдердің көпшілігі қазір діндар болып кеткен. Солар әйелдеріне тыйым салу үшін Құранды алға тартады.

Қысқасы, дінге біржолата бет бұрған адам ғана хиджаб тартып, етегі ұзын көйлек киюуі шарт. Оқушы, студент, жұмыс істейтін әйел адам ондай киімді кимегені дұрыс. Әйел адам ораза кезінде, туысы қайтыс болып, садақаға барғанда ғана орамал тартуына болады. Ал одан басқа уақытта әйелдердің барлығы сәннен қалмай, өзінің қалауы бойынша киінгені абзал. Жаппай етегі жер сызып жүретін көйлек кию, жағына дейін жасырып орамал тарту — ақылға сыймайтын әрекет.

0 дауыс
Салем мен намаз окыгым келеди брак куйеуим окымайды егер мен намаз окысам намазым кабыл болама

Ұқсас сұрақтар

0 дауыс
1 жауап
0 дауыс
1 жауап
30.12.2021 • Санаты: Кітап, Әдебиет Белгісіз сұрақ қойды
0 дауыс
1 жауап
4.12.2020 • Санаты: Өмір, Тіршілік Белгісіз сұрақ қойды
0 дауыс
2 жауап
4.07.2021 • Санаты: Жалпы сұрақ Белгісіз сұрақ қойды
127,753 сұрақ
322,322 жауап
153,150 пікір
72,778 қолданушы