Бастан мидың шалқуы(сотрисение) болған кезде, дәріден басқа не беруге болады?

4 ұнайтын 0 ұнамайтын
444 қаралды
Бастан мидың шалқуы(сотрисение) болған кезде, дәріден басқа не беруге болады, немесе алғашқы жәрдем қалай береміз? Менде осындай жағдай болған еді. Не істерімді білмей қалған едім.
Тазалық, Талғам сұрақ қойды | 444 қаралды

4 жауап

2 ұнайтын 0 ұнамайтын
Жедел жәрдем шақырыңыздар!
жауап берді
2 ұнайтын 0 ұнамайтын
Мидың шайқалуы шығар,қимылдатпай жатқызып жедел жәрдем шақыру керек.
жауап берді
0 ұнайтын 0 ұнамайтын
Дереу интернетке отырып досатрыңыздан көмек сұрап, соның жауабын осы сайттан күтіп отыра бер немсе 103 телефонына қоңырау шалып, жедел жәрдем керектігін айт, әрине егер бұлай жасауға шаман келіп жатса!
жауап берді
0 ұнайтын 0 ұнамайтын
Алғашқы көмек тыныштандыру керек.
жауап берді

Сіздің жауабыңыз

Есіміңіз:
Құпиялық: Email поштаңыз тек сізге хабарлама жіберу үшін ғана қолданылады
Спамға қарсы тексеру:
Он бірге бесті қосыңыз?
Модерациядан өтпес үшін сайтқа кіріңіз немесе тіркеліңіз
Азаттық жаңалықтары

Ұқсас сұрақтар

0 ұнайтын 0 ұнамайтын
4 жауап
Онлайн Чат
116,717 сұрақ
296,848 жауап
153,076 пікір
62,397 қолданушы