Біреудің мектептерінде мектептің арнаулы соты have, қайда мұғалімдер және schoolchildren оның мәселелерімен бару біледі. Anyone, кімде арыз оны кір- person, нешінші арыз had қарсы оның/ұсын- ұсын-. Person, қарсы кімнің арыз жауапкермен атаймын, қарамастан және person, нешінші арызды, қуушымен ұсынды ата-. Мектептің соты ажаның қазысын басқар- өткелдермен тағайындайды. Қазының тіршілігі жеңіл. Both жауапкер, олай және қуушы оның тарихының айту болады. Әділқазылар алқаларым және тапсырма бер- көрінген сұрақтарды жазып алуға керекке, оларға түсінуге керекке мәселе толықтай.
Мүмкін тура қолдан- олар талқылау болады ереже, нешінші бол- сынық және how justice.
Мүмкін тура қолдан- олар талқылау болады ереже, нешінші бол- сынық және how justice.