+4 дауыс
473 көрілді

6 жауап

+5 дауыс
 
Жақсы жауап
Мәди, бұл қымбаттаудың еліміздің экономикасына анау атты пайда келтіреді деп ойламаймын. Себебі автопарктердің 90 пайызы жекеменшіктікі,олар жолақыны өсірдік деп салықты артық төлейді дегенге ешкім сене қоймас. Бұл тек өз қалталарын ойлау деп ойлаймын. Бүкіл автопарктерді муниципальдік етіп жол ақысын 2-3 есе қысқартып  мемлекеттік  дотация  берсе сонда ғана мемлекетке де,халыққа да тиімді болар еді. Оны  біздің елімізждің қазіргі жағдайы көтереді деп ойлаймын.
Алматыда осы уақытқа дейін автопарктерге субсидия беріп келді! Енді бергісі келмегендіктен оларға жалақыны өсіруге мүмкіндік берді!
+2 дауыс
Түкте тиімді емес сияқты....................
+4 дауыс
Экономикамыз дамып, бюджетке молырақ қаржы түседі! Бірақ жалақыны да көтеру керек еді, бірақ ғаламдық қаржы дағдарысына б/ты оны ысырып қойды! Сол үшін жалақы қымбаттауы Экономикалық тұрғыдан тиімді!
+3 дауыс
Қарапайым адамдарға ешбір тиімділігін көріп тұрғаным жоқ
+1 дауыс
СҰМДЫҚ қо мынауың ...Ақтөбеде 45 тенге төлейміз.И шо соғанда уфілеп қаламыз.осыдан 3 ай бұрын детский деп 20 тенге төлейтін едім қазір сенбейд
бізде Маңғыстауда әлі 25теңге))) Шүкір екен
иә, бізде 45 теңге)
мүмкін ол қаланың, жолдың үлкен-кішілігіне байланысты шығар
25 теңге болса, баларға қанша?;)
бізде 50 теңге, Алматыдағы студенттерге обал екен
иә, бізде студенттерге студенттік билетпен 25-35 теңге ғой.
0 дауыс
Мүмкін бұл Алматы қаласындағы кептелістің (пробка) көптігінен жолақыны 80 теңгеге көтерген болар. Мысалы біздің Атырау қаласында Шілде айында жолақыны 45 теңгеден 60 теңге көтерген еді,  Енді Қазан айының 1-ші күнінен бастап жолақы құны 50 теңге болады деп жатыр.
...