Жауаптарыңа қарап бұл мәселеден түк хабарларыңның жоқ екеніне көз жеткіздім.
Товарды жылжыту негізі екі әдіспен іске асырылады.
1.Дәстүрлі-классикалық.Сұранысқа еге болған товар көптеп шығарылып,сатып алушыға сатылап жетеді.
2.Желі бойынша,яғни товар өндіруші-жеткізуші-тұтынушы.
Желілік маркетинг затты қолда-қолға жылжытудың ең тиімді тәсілі.Ол заттарды сауда орындарынан кездестіре алмайсың.Әлемдегі миллионерлердің 80 проценті осы желілік маркетингтен байығандар.
Дәстүрлі бизнес көп ақша салуды талап етсе,бұнда ақша дайын затты сатқан айналымнан түседі.Сондықтан,адам шақырса болды,ақша төлейді екен деген ойдан аулақ болу керек.Демек,команда жинап,көп товар айналым жасау керек,ешкім салпаңдап жүргенге ақша төлемейді ғой.
Осы саладан табысты болған адамдарды мен білемін.Алды айына 10 мың доллардан алса,саңғылары 1000 доллар айлық алуда.Сондықтан,бұл алдау,мошенниктер деп қарау дұрыс емес.Мұның барлығы оңайлықпен келмейді,жылдардың жемісі.
Желілік маркетингке кірген адамдар бірнеше себептерді ескермейді:
1.Компанияның заты соншалықты сұранысқа ие ме болмаса бұл затқа альтернатива бар ма?
2.Алғашқы товарды алған соң өткізетін жер бар ма болмаса спонсордың бас айналдырар сөздерін қанағат тұтып жүре беру керек пе?
3.Белгілі уақытта товар айналым жасалып отыру керек,онсыз тірлік болмайды,соған шамам келе ме?
Міне,осы сұрақтарға шешім табылмаса саған желілік маркетинг түгілі, желісіз маркетингте де орын жоқ.
Онанда агентіңді шұқылап жүре бер.
Жалпы,бизнестің оңайы жоқ,бірақ тездеу көтерілетін түрі осы.Қазір Интернет бизнес дамып келеді.Бірақ,жұмсақ жеріңді орындықтан көтермесең,ол да саған қол емес,осы күңкілдегенің күңкілдеген!