Сәлеметсіз бе, Тәлімгер! Бұл сұрағыңызға өзімнің мектебімнен мысал келтіре отырып жауап берейін:
1-ауысым болғаннан кейін, яғни, таңертең оқығаннан кейін сабаққа кешігулер жиі болады. Бұрындары біздің мектеп оқушылары сабаққа үнемі кешігетін...тіпті, аптасына 70-80 оқушыдай кешігетін болған. Сосын директорымыз бір шешім қабылдады. Шешім бойынша 1 рет кешіккен оқушы сынып жетекшісінен ескерту алады, 2 рет кешіксе оқу ісінің меңгерушісінен (завуч) ескерту алады. Ал 3-ші рет кешіксе, директорға ата-анасымен жолығып, түсініктеме жазады. Ата-анасынсыз мектепке кіргізбейтін болды...және линейкада барлық оқушылардың көзінше ортаға шығып, түсініктеме айтады...Ал көп кешіккен оқушылардың аттары плакатқа шығарылып, бірінші қабатқа ілінеді...
Осыдан кейін сабаққа кешігентін оқушылардың саны азайды... Бір көмегі тиеді деген үміттемін! Іске сәт!
1-ауысым болғаннан кейін, яғни, таңертең оқығаннан кейін сабаққа кешігулер жиі болады. Бұрындары біздің мектеп оқушылары сабаққа үнемі кешігетін...тіпті, аптасына 70-80 оқушыдай кешігетін болған. Сосын директорымыз бір шешім қабылдады. Шешім бойынша 1 рет кешіккен оқушы сынып жетекшісінен ескерту алады, 2 рет кешіксе оқу ісінің меңгерушісінен (завуч) ескерту алады. Ал 3-ші рет кешіксе, директорға ата-анасымен жолығып, түсініктеме жазады. Ата-анасынсыз мектепке кіргізбейтін болды...және линейкада барлық оқушылардың көзінше ортаға шығып, түсініктеме айтады...Ал көп кешіккен оқушылардың аттары плакатқа шығарылып, бірінші қабатқа ілінеді...
Осыдан кейін сабаққа кешігентін оқушылардың саны азайды... Бір көмегі тиеді деген үміттемін! Іске сәт!