Заңдар мен нормативтер әр түрлі елдерде әр түрлі болуы мүмкін және нақты жағдай үшін Қазақстан заңнамасымен таныс заңгерден кеңес алған дұрыс.
Жалпы, Қазақстанда, көптеген басқа елдердегідей, клиент сатушы немесе өндіруші ұсынатын кепілдік қызмет көрсетуге құқылы. Егер кепілдік мерзімі аяқталмаса және тауарға немесе қызметке қатысты мәселелер туындаса, клиент шағыммен және кемшіліктерді жоюды талап ете алады.
Егер сатушы немесе жеке кәсіпкер (ЖК) өз міндеттемелерін орындаудан бас тартса, клиент өз мүдделерін қорғау үшін құқықтық тетіктерді пайдалана алады. Дауды шешу үшін сотқа талап қоюға болады.
Алайда, жоғарыда айтылғандай, сіздің нақты жағдайыңыздағы құқықтық аспектілер мен ықтимал әрекеттерді дәл түсіну үшін Қазақстанның жергілікті заңнамасы туралы білетін заңгермен кеңесу ұсынылады.