Ауыз ашу және ауыз бекіту дұғалары Дұға болып саналатындықтан жалпы дұғаның жасалуы бойынша пікірді айта кетсем:
Ханафи мазһабының пікірі:
في شرح الحصكفي 1/507 :(و) أما (عند الصفا والمروة وعرفات) ف (يرفعهما كالدعاء) و الرفع فيه, و في الاستسقاء مستحب (فيبسط يديه) حذاء صدره (نحو السماء) لأنها قبلة الدعاء و يكون بينهما فرجة و الإشارة بمسبحته لعذر كبرد يكفي والمسح بعده على وجهه سنة في الأصح شرنبلالية). اه
Имам Хаскафидің түсіндірмесінде (шархында): «Сафа, Маруа және Арафатта әдеттегі дұғадан соң істелгендей екі қол көтеріліп дұға жасалады. Сол сияқты жаңбыр тілеу дұғасында да екі қол көкірек тұсына дейін көтеріліп, екі қолдың арасы алшақ ұсталады да алақандар аспанға қаратылып жайылады. Себебі аспан дұғаның құбласы. Сонымен қатар салқын күндері үзір ретінде сұқ саусақпен ишарат етудің өзі де жеткілікті. Дұға жасалып болған соң екі қолмен бет сипау имам Шурунбулалидің ең дұрыс пікірі бойынша сүннет болып табылады»,- деп келген.
وفي الفتاوى الهندية 5/318 : (مسح الوجه باليدين إذا فرغ من الدعاء قيل : ليس بشيء, وكثير من مشايخنا - رحمه الله تعالى - اعتبروا ذلك وهو الصحيح وبه ورد الخبر, كذا في الغياثية.) اه
«Әл-Фатауа әл-Һиндия» атты ханафи мазһабы ғұламаларының пәтуалар жинағында: «Дұға жасалып болған соң екі қолмен бет сипауда тұрған еш ағаттық жоқ. Ұстаздардың (р.а.) (шейхтер) көбі бұл пікірдің дұрыс болғандығы үшін, оған басымдық берген. Себебі дұғадан кейін екі қолмен бет сипауды растайтын нақты деректер жеткен. Сонымен қатар «әл-Ғиясия» еңбегінде де дәл осылай айтылған».
Алла барлығын білуші.