Халықтық емдеу | 115 қаралды
Бетім күйгеніне 5 күн болды бетімді перекиспен сүртіп бетадин деген маз жағып жүрмін кеше бір қабат терісі түсті бірақ орны қызарып тұр.  Сол қызарғаны із болып қалып кетпидіма қалмас үшін не жақсам болады

1 жауап

Бетің осыдан бес- алты кун бұрын куйген болса,бұған дейін дәрігердің айтқан олазоль немесе пантенол спрейлерін пайдаланған болсаң,онда куйіктің бетіне жұқа тері пайда болып, жазыла бастады деп ойлаймын.Егер осылай болса, тыртық із қалмауы ушін актовегин немесе солкосерил кремін немесе гелін алып жаққан дұрыс.Егер терің құрғақ болса осы аталған дәрілердің мазін алып жақсаң болады.Толығымен жазылған соң бет терісінде коллаген (тыртықты түзетін ткань) артық түзілмес үшін контрактубекс мазін жағуға болады ,Бірақ емдеуші дәрігеріңмен осы айтылан кеңестерді талқылап,толық нұсқаулық алып алғаның жөн.

124,429 сұрақ
314,957 жауап
153,260 пікір
70,530 қолданушы