Меніңше дәл осы мамандықтарды романтизациялағанымыз жөн. Себебі, шынымен де беделі аз, бірақ мүғалім мен дәрігерден көбірек табады. Алдымен неге аз беделге ие болып тұрғанын қарастырсақ:
- ұят. Сварьщик, токарь, электрик сынды мамандықтарды таңдап, маман атанудан барлығы ұялады. өйткені, атауының беделі жоқ.
- Ақпараттандыру жеткіліксіз. Себебі, дәл осы мамандықтар туралы халық аз айлық алады деп ойлайды.
Романтизациялау - құштарландыру, қызығушылығын арттыру, әсерлендіру. яғни осы әрекеттер арқылы мамандықты халыққа сүйкімді ету, беделін көтеру.
қалай романтизациялаймыз?
- Жарнама
- Атауын өзгерту (мысалы АҚШ та еден жуушы, көше сыпыртушылардың арнайы атағы бар cleaning lady, cleaning manager т.б.
- Осы салалдағы мамандарға келетін сұраныстармен жұмыс жасау. Яғни, жұмыспен қамту орталығы сияқты, беделді жұмыстар қатарына қосу.
Аз беделді мамандықтарды романтизациялау арқылы
- Жұмыссыздықты азайтамыз (ол бізде 5,5 пайыз)
- Мамандарға тапшылық пен артық мамандарды ретке келтіреміз
- Халықтың көзұарасын дұрыс арнаға бөлеміз, стереотипті жоямыз.