0 дауыс
1.7k көрілді
Интернет-маркетинг туралы не білеміз немесе SMM (Social Media Marketing) деген не?

1 жауап

0 дауыс
ң танымал уақыт өткізу – интернет. Біздің алдымызда қоғамдық желілермен айналысу не айналыспау мәселесі тұрған жоқ. Сұрақ мынада: қоғамдық желілерді қаншалықты тиімді пайдаланып жүрміз? Артықшылықтарына көз жүгіртейік. Жаңа ғасырда туылған әрі 30 жастан төмен барлық адамдардың 96% қоғамдық желілерге тіркелген. 50 млн тұтынушыға қол жеткізу үшін радиоға 38 жыл қажет болғанда, Facebook 200 млн-нан астам тұтынушыны 1жылға жетпей жинап үлгерді. Сонымен, ең танымал желі – Facebook. Бұл - бизнесін дамытқысы келетіндерге ескертпе. Себебі, Facebookта отыратын адам саны Қытай мен Үндістаннан кейінгі үшінші орында тұрады. Кешегі контенімде, MOOC(Massive Open Online Courses) туралы айтқанмын. Жүргізілген зерттеруге қарағанда, онлайн оқитын студенттердің білім деңгейі жоғарырақ болады екен. Соынмен қатар 80% организациялар жұмысшы іздегенде әлеуметтік желілерге сүйенеді екен (əсіресе, Linkedin) . Әлемдегі 2-орындағы іздеу жүйесі – YouTube. Онда секунд сайын 100 сағаттық видео жүктеліп, дамып отыр. Бизнес жағынан да, бәсеке жағынан да, демек, ақпарат сапасы жағынан да. Болашақ бизнесмендерге(!) ескертпе: нарықтық шаруашылықта бизнесті ұйымдастырудың негізі – сапалы ақпарат. Википедияда 17 млн-нан астам мақала жарияланған екен. Мақалалардың нақтылығы Британдық Энцеклопедиядан кем түспейтін көрінеді. SMM-дегі ең қызығы: блоггерлердің жартысы өзінің тауар/қызмет туралы ойын, көзқарасын жариялайды екен. 90% адам жарнаманы назардан тыс қалдырады. 90% адамға Google - дің берген бағасынан гөрі, қоғамдық желісіндегі тұтуынушыларының ойы қызықтырады. Ал сіздің бизнесіңіз туралы тұтынушылар ойы қандай? Сіздің бизнесіңіз бәсекеге қабілетті ме? Дэйл Карнеги сияқты іс-əрекет жүргізіңіз: алдымен тыңдаңыз, сосын сатыңыз. Қазірге дейін Қоғамдық Медиа уақытша деп ойлап тұрсыз ба?
...