Математика
Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:1. Сандардың құрамы, қосу мен азайтудың кестелік жағдайлары туралы білімді бекіту. Сөйлеу тілін, қабілеттерді, өздігінен әрекеттенуді дамыту.
2. 5 санын қосу кестесін және санның құрамының сәйкес жағдайын білуді бекіту. Терминдерді және амалдардың қасиеттерін түсіндіре отырып шығаруда қолдану біліктігін дамыту.
3.Тапқырлықты, ой ұшқырлығын және шығармашылық қабілетті дамыту.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру
ІІ.Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Өткенді еске түсіру.
Есеп
Шарты
Сұрағы
Шешуі
Жауабы
Есеп. Ағаштың басында 8 маймыл отыр еді. Оның 3-уі жерге түсті. Ағаштың басында неше маймыл қалды.
Шарты Сұрағы Шешуі Жауабы
Отыр-8м Қалды-? Шешуі: 8-3=5 5 маймыл
Түсті-3м
ІІІ.Жаңа сабақ: Сурет бойынша қосынды және айырма құр.
5 + 5 = 10 Қосынды 5 + 4 = 9 5 + 3 = 8
10 – 5 = 5 Айырма. 9 – 4 = 5 8 – 5 = 3
IY. Жаңа сабақты пысықтау.
а) Тақтада жұмыс
126- бет, 2 тапсырма. 5 – ке қосу кестесін құрастырып жазу:
5 + 5 = 10 10 – 5 = 5 4 + 5 = 9 9 – 4 = 5 3 + 6 = 8
8 – 5 = 3
ә) Өзіндік жұмыс: Жазуды толықтыр:
1. 1 2 1 5 10 6 9 5
2. 0 5 1 4 10 5 9 6
Y. Сергіту сәті
126- бет № 3. Төрт сан аттай отырып, алдымен сандырды өсу ретімен ата, содан соң кему ретімен ата.
1 4 7 1 0
10 7 4 1
12 6-бет, № 4 Жасыл және көк кесінділердің ұзындықтарының айырмасын қызыл кесіндінің ұзындығымен салыстыр.
YI. Қорытындылау.
YII. Үйге тапсырма беру. 126 бет, № 5, (жасыл қоршау)
Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:1. Сандардың құрамы, қосу мен азайтудың кестелік жағдайлары туралы білімді бекіту. Сөйлеу тілін, қабілеттерді, өздігінен әрекеттенуді дамыту.
2. 5 санын қосу кестесін және санның құрамының сәйкес жағдайын білуді бекіту. Терминдерді және амалдардың қасиеттерін түсіндіре отырып шығаруда қолдану біліктігін дамыту.
3.Тапқырлықты, ой ұшқырлығын және шығармашылық қабілетті дамыту.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру
ІІ.Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Өткенді еске түсіру.
Есеп
Шарты
Сұрағы
Шешуі
Жауабы
Есеп. Ағаштың басында 8 маймыл отыр еді. Оның 3-уі жерге түсті. Ағаштың басында неше маймыл қалды.
Шарты Сұрағы Шешуі Жауабы
Отыр-8м Қалды-? Шешуі: 8-3=5 5 маймыл
Түсті-3м
ІІІ.Жаңа сабақ: Сурет бойынша қосынды және айырма құр.
5 + 5 = 10 Қосынды 5 + 4 = 9 5 + 3 = 8
10 – 5 = 5 Айырма. 9 – 4 = 5 8 – 5 = 3
IY. Жаңа сабақты пысықтау.
а) Тақтада жұмыс
126- бет, 2 тапсырма. 5 – ке қосу кестесін құрастырып жазу:
5 + 5 = 10 10 – 5 = 5 4 + 5 = 9 9 – 4 = 5 3 + 6 = 8
8 – 5 = 3
ә) Өзіндік жұмыс: Жазуды толықтыр:
1. 1 2 1 5 10 6 9 5
2. 0 5 1 4 10 5 9 6
Y. Сергіту сәті
126- бет № 3. Төрт сан аттай отырып, алдымен сандырды өсу ретімен ата, содан соң кему ретімен ата.
1 4 7 1 0
10 7 4 1
12 6-бет, № 4 Жасыл және көк кесінділердің ұзындықтарының айырмасын қызыл кесіндінің ұзындығымен салыстыр.
YI. Қорытындылау.
YII. Үйге тапсырма беру. 126 бет, № 5, (жасыл қоршау)