Пойыз купелерінде неге қуат көздерін(розеткаларды) өшіріп тастайды?

+1 дауыс
614 қаралым
Осы кейбір пойыздың купелерінде, ноутбукті қуаттайын(зарядкілейін) десең, істейтін қуат көзін таппай жүресің, әсіресе ескі вагондарда. Соларды неге өшіреді екен?
Жалпы автокөліктер
Кейбірін көргем 200 тг 1 сағаты
Мынау арзанғой)

4 жауап

0 дауыс
Жақсы жауап
Жолсерік атты білгішбектердің айтуынша, ескі вагондардың сымдары Қытайда жасалынған, олар нашар болғандықтан өрт шығуға бейім. Сондықтан, өшіріп қояды екен.

Ал қазіргі вагондар Ресейлік. Билет аларда таңдап міну мүмкіндігі бар болса, "Ресейлік" вагонға билет бер деп сұрап көріңіз)))))))))))))))))))))))))))))
Иә, тағы естуімше, вагондағы қытайлық сымдар(проводтар) нашар болғасын, искра шығып, желмен одан бетер күшейіп өрт болу қәупі басымырақ екен. Қазіргі жаңа вагондарда ресейлік сымдар, олар жақсы дейді.
+1 дауыс
Бұрын білмеймін қазір әйтеуір білетінім купелерге ток беріп қойса Жолсеріктер ақшадан қағылады ғо. Жолсеріктерге ақша табудың бір жолы Батарейкасы таусылған адам өзі үшін төлеп телефонын қуаттайды
0 дауыс

Бұл да пайданың бір көзі! ондай жағдайда Ноутбугіннің План ЭлектроПиатниясын Экономныйға ауыстырып қой!

Белгісіз
0 дауыс
Көбінесе ескі пойыздарда ондай жоқ, ал жаңа пойыздарда тоқ көзін өшіріп қоюы мүмкін, жоғары айтқандай көпшілік қызметкерлер табыс көзі ретінде қолданып жатады.
Белгісіз
127,692 сұрақ
322,280 жауап
153,250 пікір
72,713 қолданушы