0 дауыс
1.4k көрілді

Мен осы қазақтарды түсінбеймін.Неге осы қазақтар бір-бірін көре алмайды.Менің өзімде қазақпын бірақ ондай әдетім жоқ.Барлығына топырақ шашпай ақ қойайн.Бірақ ондай адамдар баршылық.Ағасы інісіне машина немесе үй алып беріп жатса өй тек інісі ағасына кіріп отқан адмғо дейді.Ол кіріп отырма,кірмей отырма ода не шаруасы бар дешиш.Мен бұл сұрақты қойған себебім.Мені көре алмайтын балдар бар.Соны білейін деп едім.

Мен сабағымды 5ке оқитынмын соны балдар көре алмайды ау дим "Оқымысты"анау-мынау деп мазақ қылады.Машина алып едік оны да көре алмай бір әнгімелер айтады кейбір балдар.Неге көре алмайды түсінбей-ақ қойдым.
Мына суракты мумкiн болса жаба салсак,мынау жаксы сурак ойламаймын.Отiнiш болатынды да болмайтындыны да сурак ретiнде карастыра бермейiк.
Жаба бер жауабымды алдым
Тура аздап армандап кеткен жоқсың ба?Мамандар сұрақты жаба алмайды,хехе.
Cпамды мен қойдым.Осыны сұрақ деп қойып отырсың ба??? Тағы адамдар бұған тағы + қойыпты ):(

12 жауап

–1 дауыс
Қазақтар Ресейдің құрамына қосылып сонан соң болар қазақтар бұзыла бастады. Бұрында ата-бабаларымыз ауыл бір үйдің балаларындай болып өмір сүрді емес пe?
Сен оны қайдан білесің? Көзіңмен көріп па едің? )))
БҰЛ ЭПОХА ВОИН СССР КАЗАКСТАН ЖАНА ЖЕР БОЛНУ!
Белгісіз
Feer, не шегіп алғансың?
Никогинатлин
Белгісіз
+1 дауыс

Оларға мән берме,сенің олардан бір табан артықшылығын болғандықтан көре алмайды,себебі сол адамның өз қолынан ештеңе келмейтіндіктен адам бойында қызғаныш сезім болады.Ең бастысы өзіңе сенімді,ешкімге жалтақтамай алға ұмтылуың керек.

Міне тағы бір көре алмаушылықпен біреу минус қойды
Минус койганнын барi коре алмаушы деп кателесесiн...
+1 дауыс

Көре алмайтын сыныптастарымен дос болмай ақ ғой .

+1 дауыс
Бауырым, ондай адамдар әрбір сыныпта, әрбір ортада болады. Сен ең бастысы оларға назар аудармай сабағыңды оқып жүре бер. Айтса айта берсін.
0 дауыс
Қанда бар нәрсе болып тұрғо, тек қазақтар емес басқа ұлттарда да болар ондай нәрсе.
+1 дауыс

Абай қазақтардың 29%  ақ құдайлар.Ақ құдайлар сен айтқандай болатыны рас.Сен ақ құдай емессің ба?

"Ақұдай" деп Қазалы мен Аралдың адамдарын айтады емес па? ))
+1 дауыс

Өзің мән берме. Қазақтың қанында бар көре алмаушылық. Негізі ондай әдеттен деймін бе, қалай айтушы еді? Арылу керек.

+3 дауыс

Абайдың қара сөздерінен көп сұрақтарға жауап табуға болады екен...

Абайдың үшінші қара сөзі

Қазақтың бірінің біріне қаскүнем болмағының, бірінің тілеуін бірі тілеспейтұғынының, рас сөзі аз болатұғынының, қызметке таласқыш болатұғынының, өздерінің жалқау болатұғынының себебі не? Һәмма ғаламға белгілі данышпандар әлдеқашан байқаған: әрбір жалқау кісі қорқақ, қайратсыз тартады; әрбір қайратсыз қорқақ, мақтаншақ келеді; әрбір мақтаншақ қорқақ, ақылсыз, надан келеді; әрбір ақылсыз надан, арсыз келеді; әрбір арсыз жалқаудан сұрамсақ, өзі тойымсыз, өнерсіз, ешкімге  достығы  жоқ жандар  шығады.

Мұның бәрі төрт аяқты малды көбейтеміннен басқа ойының жоқтығынан, өзге егін, сауда, өнер, ғылым - солар секілді нәрселерге салынса, бұлай болмас еді. Әрбір мал іздеген малым көп болса, өзімдікі де, балаларым да малды болса екен дейді. Ол мал көбейсе, малшыларға бақтырмақ, өздері етке, қымызға тойып, сұлуды жайлап, жүйрікті байлап отырмақ. Қыстауы тарлық қылса, арызы жеткендік, сыйы өткендік, байлық қызметінен біреудің қыстауын сатып алмақ, ептеп алмақ, тартып алмақ. Ол қыстауынан айырылған және біреуге тиіспек, я болмаса орынсыздығынан елден  кетпек - әр қазақтың ойы осы.

Осылар біріне бірі достық ойлай ала ма? Кедей көп болса, ақысы кем болар еді, малдан айырылғандар көбейсе, қыстауы босар еді деп, мен ананы кедей болса екен деп, ол мені кедей болса екен деп, әуелде ішімізбен қас сағындық. Әрі-беріден соң сыртымызға шықты, жауластық, дауластық, партияластық. Осындай қастарға сөзім өтімді болсын және де ептеп мал жиюға күшім жетімді болсын деп, қызметке  болыстық,  билікке  таластық.

Сонан соң не момынның баласы бөтен жаққа шығып, еңбек қылып, мал іздемейді, егін, сауданың керегі жоқ болады. Өз басын өзі осындай таласпенен кісі көбейтеміз деп партия жиғандардың бүгін біреуіне, ертең біреуіне кезекпен сатады да жүреді. Ұрылар тыйылмайды. Ел тыныш болса, оның ұрлығын ешкім сүйемес еді. Ел екі жар болған соң, кім ант ішіп ақтап, арамдығын жақтап, сүйеймін десе, соған жақ болып сүйеніп, бұрынғыдан ұрлығын әлденеше есе асырады.

Елдегі жақсы адамдардың бәрінің үстінен бекер, өтірік «шапты, талады» деген әртүрлі уголовный іс көрсетіп, арыз береді. Оған дознание - тергеу шығарады. Өтірік көрмегенін көрдім деуші куәлар да әлдеқашан дайындап қойылған, бағанағы жақсы адам сайлауға жарамасы үшін. Ол адам басын құтқармақ үшін жамандарға жалынса, оның да адамдығының кеткені, егер жалынбаса, тергеулі, сотты адам болып, ешбір қызметке жарамай, басы қатерге түсіп өткені. Ол болыс болғандар өзі  қулық, арамдықпенен болыстыққа жеткен соң, момынды қадірлемейді, өзіндей арам, қуларды қадірлейді, өзіме дос болып, жәрдемі тиеді деп, егер қас болса, бір түрлі өзіме де залал жасауға қолынан  келеді деп.

Осы күнде қазақ ішінде «ісі білмес, кісі білер» деген мақал шықты. Оның мәнісі: «ісіңнің түзулігінен жетпессің, кісіңнің амалшы, айлалылығынан жетерсің» деген сөз. Үш жылға болыс сайланады. Әуелгі жылы «Сені біз сайламадық па?» деп елдің бұлданғандығымен күні өтеді. Екінші жылы кандидатпенен аңдысып күні өтеді. Үшінші жылы сайлауға жақындап қалып, тағы болыс болып қалуға болар ма екен деп күні өтеді. Енді несі қалды? Осы қазақ халқының осындай бұзықшылыққа тартып, жылдан жылға төмендеп бара жатқанын көрген соң, менің ойыма келеді: Халықтың болыстыққа сайлаймын деген кісісі пәлен қадәрлі орысша образование алған кісі болсын. Егер де орталарында ондай кісісі жоқ болса, яки бар болса да сайламаса, уезный начальник пенен военный губернатордың назначениесімен болады десе, бұл халыққа бек пайдалы болар еді. Оның себебі: әуелі - қызметқұмар қазақ балаларына образование беруге ол да - пайдалы іс, екінші - назначениемен болған болыстар халыққа міндетті болмас еді, ұлықтарға міндетті болар еді.

Уә және назначение қылғанда тергеуі, сұрауы барлығына қарамаса, өтірік арыз берушілер азаяр еді, бәлки жоғалар еді. Уә және әрбір болыс елде старшина басы бір би сайланғандық, бұл халыққа көп залал болғандығы көрініп, сыналып білінді. Бұл билік деген біздің қазақ ішінде әрбір сайланған кісінің қолынан келмейді. Бұған бұрынғы «Қасым ханның қасқа жолын, Есім ханның ескі жолын», Әз Тәуке ханның Күлтөбенің басындағы күнде кеңес болғанда «Жеті жарғысын» білмек керек. Әм, ол ескі сөздердің қайсысы заман өзгергендікпенен ескіріп, бұл жаңа заманға келіспейтұғын болса, оның орнына татымды толық билік шығарып, төлеу саларға жарарлық кісі болса керек еді, ондай кісі аз, яки тіпті жоқ.

Бұрынғы қазақ жайын жақсы білген адамдар айтыпты: «Би екеу болса, дау төртеу болады» деп. Оның мәнісі - тақ болмаса, жұп билер таласып, дау көбейте береді дегенмен айтылған сөз. Өйтіп би көбейткенше, әрбір болыс елден толымды-білімді үш-ақ кісі билікке жыл кесілмей сайланса, олар түссе, жаманшылығы әшкере білінгендікпенен түссе, әйтпесе түспесе.

Ол билерге даугер адамдар қалмай, екеуі екі кісіні билікке таңдап алып, үстіне біреуді посредникке сайлап алып, біте берсе; егер оған да ынтымақтаса алмаса, бағанағы үш бидің біреуін алып, яки жеребемен сайлап алып жүгінсе, сонда дау ұзамай, бітім болар еді.

1891 жыл

0 дауыс

Көре алмайтын адамдар көкірегі соқыр, сауаты мен мәдениеті аз, өздерінің қолдарынан онша ештеңе келмейтін адамдар. Ондайлар өте көп. Сондықтан, сені көре алмаса, қайта сен соны мақтан тұт. Өйткені сен біраз адамның алдындасың, олардан артықшылықтарың бар.

0 дауыс

Олардың іші күйгеннен сол істейді.Ол адамның көңілі ашық болса,ондай қадамға бармайды.

+2 дауыс

                                .

..................................

Екінші суретті,осы сжс аккаунтыма қойдым.
Бул суретті другвокругтен алдым.
Белгісіз
0 дауыс
Көре алмаушылық барлық ұлтта бар. Маған сеніңіз. Мен көп ұлттармен араласамын, өмір солай болып қалды. Сонда көзім жеткені, көре алмаушылық тек қазаққа ғана тән емес. Қайта, қазақтардың арасындағы көре алмаушылық, басқа ұлттардың көре алмаушылығына қарағанда түк те емес. Қазақтың қанында бар, кеңшілік, сабыр деген.

Бұл, бірінші кезекте, қоғамға, адамның жүретін ортасына байланысты. Екінші, адамның ниетіне, үшінші ілім-біліміне байланысты екен.

Егер сізге адамның көре алмауы, кері тартуы мен кедергі болуы ыңғайсыздық туғызса, ол ортадан сытылып шығып кетіңіз. Егер тастап кетуге болмайтын адамдар болса, онда өз ортаңызды өзгертуге тырысыңыз. Бұл өте оңай әрі қиын. Ең алдымен, жақсылық жолында жүруді өзіңізден бастаңыз, қанша дегенмен адам жақсыға ұмтылады. Екінші, контрольді өз қолыңызға алуды тырысыңыз, бұл агрессия емес, бұл зор еңбекпен келетін нәтиже. Қысқаша айтар болсақ: бүгін басқалар жасамай жатқанды жасап алыңыз, ертең басқада жоққа иелік етесіз.
...