Жаман екен..Сенің туған әкең бе? Туған әкең болса әлі- ақ осы кезді ұмытып кетесін қаймықпа...
Уйде айкай-шу жиi болса семьяда бир шешилмеген проблема бар болуы керек окинишке орай. Бул саган типти катысты болмауы да мумкин (мумкин акен мен ананнын арасындагы проблема шыгар), бирак сол проблема маза бермеген сон акен огаш коринген сал затка бола айкайлап боктап урысатын шыгар. Сенин бир женил кылыктарынды да байкап калган болар.
Бирак акенди урысып жене алмайсын. Улкендер озинен кишинин айтканына ешкашан басылмайды(онын устине озинин баласы болса).
Проблема неде болмаса да акене карсы дауыс котерип сойлеспе. Акенди курметте дегеним емес (озин билесин гой), урысты ары карай ушыктырмас ушин. Онын алдында жургенде кулмесен де оган жаксы козкараспен кара (сал гана кулимсирегендей болып). Жане оган аландагандай болып камкор болуга тырыс: кей кезде "шай ишесиз бе? бирдене жейсиз бе?" дегендей. Ен тиiмдi амал - ол уйден жумыска шыгып бара жаткан кезде "сау болыныз" деп шыгарып салу. Бунын барин бир кунде емес, бир апта ишинде исте (биринши куни кулимдеп, сонгы куни "сау болыныз" деп).
Бир апта, мумкин бир айдан кейин жаксы озеристер болар.
Сосын курбыларынмен далага коп кыдырып кете берме акен уйде болганда, сен калай уакыт откизсен де акен ол туралы жаксы ойламайды. Озинды женилтек кыздай устама, тым болмаса онын козинше.
p.s. Женил кылыктар туралы айтканыма ренжиме, барлык мумкин жагдайларга жазганмын. Улкендермен тусинистикте болу киын, осыларды истеуге тырыс. Натижеси болса болис.
Өз ойың - өз өміріңді қалыптастырады
Бірде Френсис Гальтон (психолология саласындағы атақты тұлғалардың бірі) көшеге шықпас бұрын, өзін мына оймен баптап шығады: "Сен жиіркенішті адамсың, сені Англияда барлығы жек көреді!". Бірнеше минут осы ойға өз санасын концентрациялап алған соң, көшеге шығады.
Барлығы қалыпты жағдай болатын еді. Бірақ, олай болмай шықты. Әр қадам сайын жұрттың оған деген көзқарасы, қатынасы нашарлай түседі. Қаратпа түрде түрлі бейәдеп сөздер де бағытталады. Біраз адам одан теріс айналған көрінеді. Порттағы жүк тасушы ебедейсіз қылық танытып, шынтағымен салып кеп жібереді. Ғалым болса балшыққа құлайды. Тіпті жануарлар да қарсы сияқты, келіп бүйырден қағып, адамды қайта балшыққа құлатады. Айналадағылардан көмек қолын созбақ ниетпен басқаларға қарайды, бірақ олар сол бір итті қорғауға әрекеттеніп жатыр. Күллі әлем оған қарсы шығып жатқандай.
Ғалым бұл экспериментінің түбі жамандыққа ұрындырмай тұрғанда, үйіне қарай асығады. Бұл сынақтан мыналарды түйіндеуге болады:
- Адамның ішкі жан дүниесі оның әрекетімен, болмысымен сыртқа білініп тұрады;
- Ішкі жан қалауын сыртқа сөзбен жеткізудің қажеті шамалы, сіздің жасаған әрекеттеріңіз өзінен өзі ол туралы хабардар етіп тұрады.
Дереккөз: http://vk.com/nurzhol.tabigat?w=wall210365689_979%2Fall