Тура осы сұрақты «Время» газетінде оқырмандардың бірі қойған екен. Оған Kaspi Bank-тің басқарма төрағасы Михил Ломтадзе былай деп жауап беріпті:
Біз Қазақстандағы банктердің алғашқылардың бірі болып, call-орталықтардың телефонын тегін қылдық. Егер сіз ұялы телефоннан хабарлассаңыз, ол үшін біз ақы төлейміз. Сіз үшін тегін. Біз мұны клинеттеріміздің кез-келген уақытта, кез-келген жерден, оңай, тегін хабарласа алуы үшін, жасадық. Бізде қазір екі тегін желі бар: 9999-барлық клиенттер үшін, 5577 салымшылар үшін. Ал, күту уақыты мен қызмет сапасын арттыру – кез-келген call-орталықтың маңызды қызметі. Біздің банк Қазақстандағы ең үлкен call-орталықтың бірі. Онда 1500 қызметкер жұмыс істейді. Көпшілік қоңырауларды біз 30 секунд ішінде қабылдауға тырысамыз. Біз жылдамдықты бұдан да арттырмақпыз. Мысалы: өткен аптада депозит салымшылары үшін қосылған 5577 нөміріне қоңырау шалушылар 5 секунд ішінде оператордың жауабын ести алады.