Бизнестің гүлденуінің басты қажеттіліктерінің бірі - мықты ойластырылған жарнама. Мен жарнамамен айналыспаймын, сондықтан нақты ондай маманның жауабын да бере алмаймын. Кез-келген адам бір кәсіппен айналысарда, өз қызметіне сауатты әрі қызықты жарнама жасауы керек. Ол жарнаманың әдемілігінен гөрі, жұртқа түсініктілігі маңызды болуы керек. Сапалы болуы керек, мағынасы жағынан да, материалы жағынан да. Өкінбейсіз дейді ғой бір танысым жақсы жарнамаға тапсырыс берген үшін. Егер екі сұлулық салоны бар делік, оның екеуінің де орналасқан жері мен материалдық жағдайы ұқсс. Тек қайсысының жарнамасы клиенттерді қызықтыратындай болса, сол салонның табысы жоғары болады. Қарапайым мысал, адамдарды алдып, қызықтыру.
Супермаркетке кіре қалғанда алатын зат көбейіп кететіні де бар ғой. Оларда енді жарнама емес, те жарнамаға ұқсас қулық, сатып алушының басын айналдыру. Жылтырақтарға қызықтыру.
Мысалы бір қарапайым матадан жасалған көрпе тұр, біреуі қорапшада, сыртында әдемі бөлменің ішіндегі төсекке жамылып тұр, екіншісі жай бір орамада. Сапасы бірдей болғанымен, әдемі бөлме ішіндегі төсекке жамылып тұрған кқрпе суреті бар қорапшаны сатып алушылар анаған қарағанда көбірек болар еді.