0 дауыс
973 көрілді
Оларды қанша адам көріп отырғанын , көрермендердің қаншалықты белсенді екендігін қалай анықтайды?Бағдарламалардың рейтингі қалай анықталады?Толық, нақты дәлелдермен жаза аласыздар ма?

1 жауап

0 дауыс

Рейтингтер нақты және болжам болып бөлінеді. Нақты нұсқаларды жарнамалық кампания сәтті болғанына және нақты теледидарлық көрініске сенімділікпен бағалау үшін пайдалануға болады. Болжамдар болашаққа бағытталған және мақсатталған. Телеарнаның қызметкерлері эфирді қалыптастырған кезде оған сенеді. Бұл эфирге белгілі бір ретпен орналастырылатын бағдарламалардың, фильмдердің, жаңалықтар релиздерінің және жарнамалардың болжамды рейтингтеріне байланысты, бұл жарнама берушіге ұсынылатын болжамды рейтингтер.

Рейтингтер әртүрлі әдістер ретінде қарастырылады. Белгілі бір уақыт аралығында қанша радио немесе теледидар толқын ұзындығына келтірілгенін түсінуге мүмкіндік беретін электронды есептегіштер бар. Телефон арқылы сауалнама жүргізу тәжірибесі бар. Сауалнама да қолданылады. Барлық осы әдістер біріктірілген түрде қолданылады, және де деректер мүлдем объективті емес. Сонымен қатар, үйде емес, барда, желіде немесе әуежайда қанша адамның теледидар көретінін есептеу қиын.

Американдық зерттеушілер тіпті теледидар экранына бұрылған көрерменнің бейнесін автоматты түрде түсіретін құрылғыны ойлап тапты! Бұл идея мақұлданбады: АҚШ азаматтары мұны олардың жеке өміріне араласу деп санайды. Сонымен қатар, егер сіз бұл туралы ойласаңыз, біздің көпшілігіміз экранға қарайтын ыңғайлы орындықта ұйықтайды, бірақ сіз бұл бағдарламаны көре алмайсыз!

толығырақ:https://tricolortvmag.ru/article/canals/ego-velichestvo-reyting/

...