Тақырып: Білім беру жүйесіндегі ғылымға баулудың өзекті мәселелері (математика пәні аясында)
Ғылыми ереже:
Қазіргі білім беру жүйесінде оқушыларды ғылымға баулу — сапалы білім берудің стратегиялық бағыты болып табылады. Әсіресе, математика пәні — логикалық ойлау, дәлелдеу, модельдеу және сараптамалық талдау дағдыларын қалыптастыру арқылы ғылыми дүниетанымның негізін қалайды. Алайда оқушылардың ғылымға қызығушылығын арттыруда бірнеше өзекті мәселе байқалады: практикалық қолданыстың жеткіліксіздігі, жобалық-зерттеу жұмыстарының әлсіз интеграциясы, мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік даярлығының төмендігі, сондай-ақ оқушылардың өздігінен зерттеу жүргізу дағдыларының дамымауы. Осыған байланысты, математика сабағында зерттеуге негізделген оқыту әдістерін қолдану, өмірмен байланысты есептер арқылы ғылыми ізденіске жол ашу, сондай-ақ ғылым мен технология жетістіктерін сабақ мазмұнына енгізу – оқушылардың ғылыми ойлауын дамытуға мүмкіндік береді. Бұл өз кезегінде ғылымға деген қызығушылықты оятып, болашақта ғылыми кадрларды даярлаудың іргетасын қалайды.
Қосымша идеялар
Егер нақты ғылыми бағытқа бағыттағыңыз келсе, мыналар қызықты болуы мүмкін:
Бағыт /// Қолдану мысалы
Математикалық модельдеу //// Оқушылармен күнделікті өмірдегі процестерді (экономика, экология, медицина) математикалық түрде сипаттау
Зерттеу әдістері /// Ықтималдық, статистика, функциялар арқылы зерттеулер жүргізу
STEM білім беру /// Математика арқылы техника және инженериямен байланысты жобалар жасау