Көптеген оқушылар жоғары оқу орны мен колледж арасындағы айырмашылық жылын анықтағанымен, кейбір студенттер орта мектепті бітіргеннен кейін аспирантураға немесе ПГ-ға түсуге шешім қабылдайды. Оқушылар өздерінің жеке мектебінде немесе басқа мектепте осы жылдық бағдарламаны пайдалана алады. Көптеген студенттер интернатқа тек аспирантураға барады, себебі мектеп-интернат осы студенттерге үйден кетуге мүмкіндік береді, алайда мұғалімдер мен кеңесшілердің қажетті құрылымы мен басшылығы бар.
PG жылы дәстүрлі түрде ұлдарға қолдау көрсететін болғанымен, осы маңызды бағдарламаның қызығушылығын арттыруда. Мектептегі жеке оқу жылында ПГ-дан студенттердің пайдасы бірнеше себептерге байланысты:
Үлкен жетілу
Мемлекеттік және жеке төрт жылдық колледжде оқитын студенттер колледжді бітіргенге қарағанда ұзағырақ уақытқа созылып жатқан жаңалық емес. Шын мәнінде, ACT-қа сәйкес, барлық студенттердің жартысына жуығы төрт жылдық колледждерді бес жыл ішінде аяқтайды. Бұдан басқа, ACT-қа сәйкес, төрт жылдық колледждердегі студенттердің төрттен бір бөлігі оқуға түспейді. Бұл жоғары деңгейдің төмендеуінің себебі студенттердің колледждің тәуелсіз колледжіне оқуға түсуге келмейтіндігі. PG жыл студенттерге құрылымдық ортада өмір сүру арқылы кемелдікті дамытуға мүмкіндік береді. Интернатта оқитын студенттер өздерін қорғауға және өз ата-аналарының тұрақты басшылығына қарамай, өздерінің жауапкершіліктерін алуы керек болған кезде, олардың уақытын құрылымдауға және қажет болғанда оларға көмектесетін кеңесшілер мен мұғалімдерге ие.
Колледж қабылдауына жақсы мүмкіндік.
Ата-аналар бір жыл бойы колледжге бара жатқан студенттерге ешқашан бармай-ақ қоятынына қорқады, ал колледждер студенттерді «бос жыл» деп атағаннан кейін қабылдауға тырысады . Колледждер колледжге баратын немесе жұмыс істейтін студенттердің көп екенін біледі олар кампусқа келгенде жасалды.
PG жыл техникалық айырмашылықтарына қарамастан, ол ақшалай жылмен бірдей болмаса да, студенттерге қосымша жыл тәжірибесі бар, бұл оларға колледждер үшін тартымды болуы мүмкін. Көптеген жекеменшік мектептер студенттерге спортпен шұғылдануға, саяхат жасауға және тіпті машықтануға қатысуға мүмкіндік беретін PG бағдарламаларын ұсынады, олардың барлығы студенттің таңдаған колледжге түсу мүмкіндігін айтарлықтай арттыра алады.
Жақсы академиялық дағдылар.
Көптеген колледж студенттері көпшілігі кейінірек жоғары оқу орнына келмейді. Кейінгі даму қисығы ұл балаларға қатысты. Олар өздерінің академиялық дағдыларын қалыптастыру үшін тағы бір жыл қажет. Оқу мүмкіндіктері шектеулі студенттер ПГ жылынан белгілі бір пайда алуы мүмкін, себебі олар жаңа дағдыларды игеру және колледждің тәуелсіз әлеміне қарсы тұру үшін өздерін қорғауға қабілетті болу үшін уақыт қажет болуы мүмкін. Мектеп-интернатта өткен жылдардың бірінде мектеп оқушылары бұл сынып оқушыларына және мұғалімдерге күтім жасайтын жоғары оқу орнында қолдау көрсетуге мүмкіндік береді, осы жұмыстың көп бөлігін толықтай орындамас бұрын өз колледжінде.
Жеке спорттық бейін құру мүмкіндігі.
Кейбір оқушылар колледжге түскес бұрын, олар спорттық бейініне жылтырақ қосу үшін PG жылын алады. Мысалы, олар спортта ойнау үшін колледжге түскес бұрын арнайы спорт түрлерінен жақсы білетін интернатқа баруы мүмкін. Кейбір мектеп-интернаттарда жақсы командалар ғана емес, сонымен бірге олар колледждің спорттық ізденушілерінің назарын аударады. Мектеп пен жаттығудың қосымша жылы ойыншыларға өздерінің күш-жігерін, ептілігін және спорттың жалпы шеберлігін арттыруға көмектеседі. Жекеменшік мектептер коллежде іздеуге көмектесетін білікті колледж кеңесшілерін ұсынады.
Колледждің жақсы кеңес беруіне қол жеткізу.
PG жылын оқитын студенттер, әсіресе жоғарғы мектеп-интернатта оқыған жылын өткізгенде, жақсы колледж кеңес алуына қол жеткізе алады .
Интернаттың осы түрлерінен колледжге түскісі келетін студент мектептің тәжірибесінен және бәсекеге қабілетті колледждерге түсудің ұзағынан пайда көретін болады, және осы мектептердегі қаражат студенттің бұрынғы жоғары мектебінде болғаннан гөрі жақсы болуы мүмкін.