Play Маркет дүкенін іске қосу немесе қолданбаларды жүктеу мүмкін емес болғанда мәселені жою үшін төмендегі нұсқауларды орындаңыз. Олар келесі жағдайларда көмектесе алады:
Сіз Play Маркет дүкенінен қолданбалар мен ойындарды жүктей немесе орната алмайсыз.
Сіз Play Маркет дүкенінен музыка, фильмдер, телехикаялар және басқа мазмұнды жүктей алмайсыз.
Play Маркет ашылмайды немесе жүктелмейді.
Play Маркет қосымшасы дұрыс жұмыс істемейді.
Сіз қосымшаларды жүктеуді немесе жаңартуды аяқтай алмайсыз.
Оны түзету үшін:
1) Wi-Fi немесе мобильді желіге қосылыңыз Қуатты сигналы бар желіні қолданғаныңызға көз жеткізіңіз. Мүмкін болса, Wi-Fi желісіне қосылыңыз. Егер сіз ұялы желіні қолдансаңыз, сигналдың сапасын тексеріңіз. Содан кейін бағдарламаны қайтадан жүктеп көріңіз.
2) Кэшті тазалап, Play Маркет деректерін жойыңыз
Кейбір жағдайларда бұл ақаулықтарды жоюға көмектеседі.
3) Құрылғыны қайта іске қосыңыз
Егер мәселе шешілмесе, құрылғыны қайта қосыңыз.
Егер бұл іс-әрекеттер көмектеспесе, сілтеме арқылы өтіп басқа да әрекеттер жайлы білуіңізге болады.