Сізде радиодан танымал әнді естігенде: «Мен де сондай бір нәрсені жаза аламын» деп ойладыңыз ба? Қиялды, негізгі музыкалық қабілеттерді және қызықты метафораларды қолдана отырып, кез-келген адам эстрада жанрында өз әнін екі рет жаза алады. Олардың әрқайсысы хитке айналмайды, өйткені көптеген музыканттар жүздеген әндер жазады, бірақ бұл альбомға тек сегіз-он ән кіреді. Егер сіз үнемі жаттығулар жасасаңыз, сіз жақсы әндер шығаруды үйренесіз және соңында нағыз хит жаза аласыз.
Ән қандай болуы мүмкін
Егер сіз соңында лайықты нәтижеге қол жеткізгіңіз келсе, ән жазудан бұрын, осындай туындылардың құрылымы туралы ақпаратты зерделеуге уақыт бөліңіз. Қолданыстағы ережелерді сақтау жалпы қабылданған талаптарға сәйкес келетін сапалы опцияны жасауға көмектеседі. Ән құрылымы бірнеше компоненттерге бөлінеді, олардың әрқайсысының өзіндік ерекшеліктері бар.
Бұл атау ерекше рөл ойнайды деп ойламаңыз, ол болмауы мүмкін. Бұл құрылымның маңызды бөлігі. Қызықты, қызықты тақырып қызығушылықты, әнді тыңдауға деген ынтаны оятады. Сонымен қатар, бұл жұмыс көбінесе есте қалады.
Әдетте атау ән жазылғаннан кейін таңдалады, өйткені ол қысқа түрде оның мазмұнын, көңіл-күйін дәл көрсетуі керек. Онда тым көп сөздер болмауы керек, нақтылық - бұл міндетті шарт. Тақырыптың максималды мөлшері бес сөзден тұрады. Бұл мәтіннен алынған сызық немесе тәуелсіз сөйлем болуы мүмкін.
Негізгі ақпаратта аят бар. Бұл лирикаға салынған мағынаны толығымен көрсетеді. Бірнеше өлеңдерде сюжет, эмоционалды компонент біртіндеп ашылады. Бұл нақты оқиға, ойлар, тәжірибе туралы әңгіме және т.б. болуы мүмкін.
Өлеңдерді жазуда жолдардың слогдарын дұрыс есептеу маңызды. Олардың мазмұны әртүрлі, бірақ себеп қалады. Өлеңдер бір ырғақта орындалуы керек, сондықтан буындардың саны музыкалық фразаның ұзындығына сәйкес келуі керек.
Хор алдындағы хор
Алдын ала хор міндетті элемент емес. Бірақ бұл компонент мәтінге енгізілуі мүмкін. Өлеңді аяқтаған бір-екі жолды хорға дайындаңыз. Мамандар мұны хорға дейін атайды. Хорға дейінгі барлық өлеңдерде бірдей болуы мүмкін немесе көңіл-күйде, мағынада белгілі бір айырмашылықтар болуы мүмкін, бірақ сол себеппен орындалады.
Хор маңызды рөл атқарады. Семантикалық жүктеме төмен болуы мүмкін. Бірақ бұл жаңа ән тыңдағаннан кейін бірінші болып есте қалатын рефракция. Оған ерекше назар аудару керек. Хор сәтті емес шығарманы «сақтап», нәтижесінде шедеврді құртып жіберуі мүмкін.
Оның маңыздылығы оңай екеніне көз жеткізу. Танымал хиттердің барлық сөздерін санаулы адам біледі, барлығы өз хорынан қуана қарсы алады. Хор өлеңге қарағанда жарқын, серпінді болуы керек.
Өлеңдер мен хорлар классикалық құрылымда кезектеседі. Бірақ кейде композицияның соңғы бөлігіне ерекше экспрессивтілік беру керек. Ол үшін пультиментальды жұптың хоры мен соңғы бөлігінің арасында музыканттар көпір деп атайтын көпір орнатылады. Оның әуені өлең үшін қолданылғаннан өзгеше. Көпір мәтінді болуы мүмкін, кейде бұл жағдайда аспаптық жоғалтуды қолдану орынды болады.
Лириканы қалай құрастыру керек
Егер сіз ән жазуды шешсеңіз, көрерменге дәл нені жеткізгіңіз келетінін шешіңіз. Мәтіннің мағынасы көңіл-күйді, эмоцияны дәл жеткізуі керек, тақырыпты ашуы керек. Сондай-ақ, әнді құру бағытын таңдау керек. Бұл поэтикалық формада, ритвативте болуы мүмкін. Бұл опциялар айтарлықтай айырмашылықтарға ие. Таңдау жұмыс жанрына, стильге байланысты болады.
Әнді әдеби шығарма деп санауға болады, өйткені ол белгілі бір тақырыпты ашады. Мәтін мазмұны белгілі бір ойды білдіретін құрал екенін түсіну керек.
Поэтикалық форма
Поэтикалық форма бірнеше музыкалық жанрларда қолданылады. Мұндай әнде музыка мен сөздер бір-бірімен тығыз байланысты, бірін-бірі толықтырады. Бұл тәсіл фольклор, шансон, эстрада музыкасын жазуда қолданылады.
Өлеңді осы форматта жазбас бұрын, поэтикалық мәтіндердің кейбір ерекшеліктерімен танысу керек. Шебер туындысын құру үшін поэтикалық қабілет, белгілі бір поэтикалық мөлшерді байқау, сәтті рифтерді таңдау мүмкіндігі қажет. Рифмаға мұқият қарау керек. Жасанды сөз тіркестерін беру үшін жай сөздерді таңдау мүмкін емес. Бұл әнді бұзып, мағыналық компонентті бұзуы мүмкін. Жұптағы сызықтар, жұптасқан хор ырғағы.
Егер сіз бір рифмамен А, екіншісімен В белгісін белгілесеңіз, өлеңдегі рифмді бірнеше жолмен орналастыруға болады:
- ABAB - рифтер сызық бойында орналасқан,
- AABB - екі рифмдегі жолдар,
- ААА - барлық жолдар рифма,
- АББА - бірінші және соңғы, екінші және үшінші жолдардағы рифмдер.
Әндер өлеңдердегідей қатал емес. Рифтер жетілмеген болуы мүмкін. Әуен олардың бір-бірімен үйлесуіне көмектеседі. Ол ұсақ сәйкессіздіктерді түзетеді.
Әр адамның жазу қабілеті бола бермейді. Сіз қарапайым жолмен жүре аласыз, әйгілі ақындардың дайын өлеңдерін немесе әніңіз үшін осындай таланттары бар достардың шығармаларын таңдай аласыз.
Шедеврді қайталау форматында жазу поэтикалық нұсқадан өзгеше. Мұндай әндерде музыка композицияны беретін көмекші элемент болып табылады. Бұл бағыт ритм мен блюз, хип-хоп жанрларында қолданылады. Әуендік компоненттің негізгі элементі - ырғақ. Мәтін құру кезінде оған сену керек.
Рекатитив симметриялы қатарға бағынбайды. Бұл әңгіме түрі, тек ол әуезді. Мәтінде табиғи сөйлеу қолданылады. Мәнерге, жанрға байланысты өлшенген, әуезді немесе құрғақ рекативті пайдалануға болады.
Егер сіз рэп әнін жазуды шешсеңіз, ырғақ маңызды нұсқаулық болады. Әдетте оның емлесі ілгектен басталады. Бұл бірнеше рет қайталанатын лейтмотиф болып табылатын қайталанудың бір түрі. Егер оны өзіңіз құрастыру қиын болса, сүйікті әніңіздің жолын алуға болады. Тек оны дәл көшірудің қажеті жоқ, әйтпесе авторлық құқықты бұзу туралы шағым болуы мүмкін.
Рэп нақты тарихты айта алады, философиялық ойларды, метафораларды қоса алады. Бірақ идеяны күрделі түрде білдіруге болмайды. Бұл жанр қарапайым сөздермен, айқын суреттермен сипатталады. Егер сіз тек идеяны жеткізіп қана қоймай, көрерменді қызықтырғыңыз келсе, орфографиялық сөздермен тақырыпты көбейтуге, желпіндіруге болады.
Толығырақ: https://kk.hydroponicsbc.com/5293-how-to-write-a-song.html