Музыкалық продюсерді табудың көптеген жолдары бар, бұл шоу-бизнестің, Интернеттің және түрлі БАҚ-тың белсенді қайраткерлерімен жеке байланыстар болуы мүмкін. Бүгінгі таңда өндірушіні табудың төрт негізгі әдісі бар:
1. Лейблдар. Қазіргі уақытта әр түрлі өндірістік орталықтар (этикеткалар) шығармашылық жобаларды кәсіби насихаттаумен айналысады, оны табу үшін сіз достарыңыздың ұсыныстарын пайдалана аласыз немесе жай сұранысты кез-келген іздеу жүйесінде тере аласыз. Бұл жағдайда компанияның мүдделерін суретшіні насихаттауға мүдделі бірнеше адам білдіреді.
2. Мамандандырылған жалғыз продюсерлер. Көбінесе мұндай кәсіпқойлар музыканттарды өздері іздейді, сондықтан олардың назарын аудару үшін сіз өзіңіздің жарнамаларыңызды барлық қол жетімді бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыруыңыз керек: баспа, радио, интернет және теледидарлар.
3. Белгілі продюсерлер. Танымал продюсерлермен тікелей байланысу керек. Әдетте, оларды әрдайым жаңа идеялар мен үлкен ақша бұзбайтын талантты музыканттар қызықтырады. Осы продюсерлердің байланыс деректері мен олардың сайттарына сілтемелерді Интернеттен еш қиындықсыз табуға болады.
4. Әр түрлі шоуларға қатысу. Көптеген заманауи суретшілер өз мүмкіндіктерін «Фактор, А», «Халық әртісі», «Жұлдыздар фабрикасы» және «Жаңа толқын» сияқты түрлі жобаларға қатысу арқылы табысты орналастырады. Көрермендерге өз өнерлерін жеткізудің бұл әдісі өте тиімді, әдетте, нағыз дарынды орындаушылар өздерінің алғашқы қойылымдарынан кейін продюсерлерін табады. Ресейлік қоғам Стас Пиеха, Полина Гагарина, Виктория Дайнеко, Дмитрий Колдун, Корни тобы және басқалары сияқты «Жұлдыздар фабрикасы» телевизиялық жобасының талантты жеңімпаздары мен қатысушылары туралы жақсы біледі.