В электровозы-КСРО тапсырысы бойынша Италияда құрылған тұрақты токтың өнеркәсіптік электровозы. Бұл серияның локомотивтері кенді карьерлерде және кәсіпорын жолдарында тасымалдауға арналған.
Тарихы
1930-шы жылдардың басында КСРО-ның ірі өнеркәсіп кәсіпорындарының темір жолдарында электр тартқыш енгізіле бастады. Кенді тасымалдау үшін тіркес Салмағы 60 — 90 тонна төрт осьті электровоздар қажет болды. Магистральды жолдарды электрлендіруге ұқсас отандық жылжымалы құрам құру, сондай-ақ шет елдерде электровоздарды сатып алу туралы шешім қабылданды. КСРО Сауда өкілдігі 1932 жылда кернеуі 750 В тұрақты токқа есептелген 26 өнеркәсіптік төрт осьті электровоздарды салуға итальяндық Ұлттық "Савельяно" қоғамына тапсырыс берді.
1933 жылы электровоздар Туриндегі зауытта дайындалған және КСРО-ға түсе бастады. Барлық 26 Локомотив Магнитогорск металлургиялық комбинатында (ММК) жұмыс істеді. 1934-1935 жылдары электровоздарды "Савельяно" зауыты бастапқы пайдалану барысында анықталған механикалық бөліктердің, электр және пневматикалық жабдықтардың бірқатар ақауларын жою мақсатында жетілдірді.
2009 жылғы наурызда ММК ААҚ ППЖТ 4 электровоз (01, 02, 12, 22 нөмірлері) жұмыс істейді.
Конструкциясы
Электровоз арбасының Буксовый торабы
Электровоздың шанағы екі жиектелмеген екі осьті арбаға тіреледі, ілу тек табақ үсті рессордан тұрады. Шанақтың ұштары бойынша ВИЛЛИСОН және буфердің автотіркегіштері орнатылды, бұл локомотивтерді СА-3 автотіркегішпен жабдықталған вагондармен, сондай-ақ бұрандалы тартқышпен тіркеуге мүмкіндік берді. Электровоздың беріліс саны — 78:15. Тарату бөлшектері СИ сериялы электровоздарға ұқсас.
Тартым режимінде электр қозғалтқыштар дәйекті (10 позиция), дәйекті-параллель (6 позиция) және параллель (6 позиция) қосылуы мүмкін. Кабинаның төбесінде пантографиялық үлгідегі ток қабылдағыш және локомотивтің бүйірінде болуы мүмкін контактілі сымнан ток алу үшін екі бүйірлі тоқ қабылдағыш орнатылған. Сондай-ақ, барабанға оралған ұзындығы 300 м кәбіл болды, оның көмегімен электровоз байланыс желісі жоқ жерлерде қоректенуі мүмкін.
Машинист кабинасында екі басқару постысы болады.
Электровоз реостатты тежегішпен жабдықталған, алайда тәжірибе тәртібінде екі Локомотивте рекуперативті тежеуді қолдануға әрекет жасалды. Тәжірибе сәтті деп танылды,алайда рекуперативті тежелу іс жүзінде қолданылмады, өйткені тартымдық қосалқы станция тұрақты токты үшфазалы өнеркәсіптік жиілікке түрлендіре алмады.
Локомотивтер жалғыз немесе жұппен пайдаланыла алды, бірақ көптеген бірліктер жүйесі бойынша жұмыс қолдамады. Қос тартқышпен электровоздар өзенінен поезды алты думпкарларды салмағы 660 тонна.
Электровоздың жұмыс жағдайындағы Салмағы-56 т.
Балластпен салмағы — 72 т.
Рельске доңғалақ жұптарының жүктемесі — 14,2/18 т.