Тест сұрақтары
Кәсіби шебер ұстаз
-
Бірінші деңгей бағдарламасын игерген мұғалім неге жауап береді.
А. Ұстаздардың біліктілігін арттыруға.
В. Оқушылардың білім көрсеткішіне.
С. Мектептегі тәртіпке.
Д. Мектептің даму жоспарын құру.
Е. Сабақтардың жүйелі өтуіне.
2. Оқытудың сындарлы теориясының көзқарасы бойынша мұғалім өз сабағында шоғырландыруы керек.
А. Оқушыға оның идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ету.
В. Ынтымақтастық пен қарым-қатынасты.
С. Білім дағдыларын жүйелі түрде сәйкестендіріп отыруы.
Д. Ата-аналарды өз балдарының сапалы білім алуына араласуы.
Е. Сабақты түрлендіріп өту түрлерін біріктіруі.
3. Заманауй зерттеудің мәнмәтінінде оқу ұғымының бес санатының оқу білім көлемінің сандық ұлғаюы ретінде қарастырылған ақпарат болып табылады.
А. Білім сапасының деңгейі.
В. Үлгерімі төмен оқушылармен күрделі жұмыс.
С. Үздік оқушылардың білім көрсеткіш деңгейі.
Д. Үй тапсырмасын орындау.
Е. Алынған ақпарат.
4. Сын тұрғысынан ойлау ұғымындағы әдіс жағынан төмендегі сөзге жақын.
А. Оқушы өзін еркін сезінуі.
В. Достарымен ақылдасу.
С. Мұғалімнің айтуынша ойлау.
Д. Ой жүгірту.
Е.
5. Макелпайн мен Ридтің зерттеулеріне сәйкес дарынды оқушылардың қалай оқитындығының сипаттамасы.
А. Проблемаларды нақты және дұрыс шешуге ұмтылады.
В. Мәселелерді шешу қиын деп қабылдайды.
С. Достарымен бірігіп оқиды.
Д. Өз біліміне сенеді.
Е. Дайын ақпаратты пайдаланбайды.
6. Неврология саласындағы соңғы зерттеулер көрсеткендей
А. Сабақ оқу алдында жүйке жаттығуларын орындау.
В. Жағымды ахуал қалыптастыру.
С. Балалар мен ересектер неврологиялық құрылымдарға ие болады.
Д. Невралогиядағы оқушылардың ынтаның тежелуі.
Е. Жүйке жүйесінің, оқушының сабағына келтірер залалы.
7. Метатану мәнмәтінінде мұғалім оқушыға ойлау қабілетін игеру үшін көмектеседі. Соның біреуі.
А. Сенімділік тұрғысынан қарау.
В. Белсенді қызығушылықтың болуы.
С. Диалогты логикалық тұрғыдан құру.
Д. Ойды бір жерге шоғырландыру.
Е. Сипаттаудың маңыздылығын түсіндіреді.
8. Оқуды бағалаудың мақсаты болып табылады.
А. Білім көрсеткішін байқау болып саналады.
В. Оқушы білімін анықтау.
С. Мұғалімнің бақылау жұмысы үшін баға қою.
Д. Білім игеру аумағын білу.
Е. Білімділік қабілетін жобалау.
9. Мерсердің жүктеуі бойынша әңгімелесу түрін көрсетіңіз.
А. Әңгіме – дебат.
В. Диалогтық әңгіме.
С. Зерттеушілік әңгіме.
Д. Пікірталастық әңгіме.
Е. Куммулятивті әңгіме.
10. Философтар Джон Дьюй мен Дональд Шонның еңбектерінен шыққан ұғым.
А. Интерпретация.
В. Рефлексивті практик.
С. Тәрбие мен білімнің байланысы.
Д. Джигсо әдісін тиімді пайдалану.
Е. Блум таксаномиясын қолдану.
11. Мұғалімде керек пәндік білімі болуын айқындайды.
А. Қазіргі заманғы ғылыми идеялар мен тұжырымдамаларды білу.
В. Заманауй технологияны білу.
С. АКТ-ны еркін меңгеру.
Д. Оқушы мен сабақты байланыстыру.
Е. Өз пәнін терең меңгеру.
12. Қысқа мерзімді жоспарлау арқылы
А. Сабақтар жалғастығын ұйқастырады.
В. Келесі тақырыпты болжайды.
С. Сабақ өту тиімділігі артады.
Д. Тақырыпты оқушыларға терең түсіндіруге мол мүмкіндік алады.
Е. Дербес сабақ құрайды.
13. Бірлескен оқу жүзеге асады
А. Өзара іс-әрекет.
В. Жұптық жұмыстың тиімділігі.
С. Тақырып мақсатына жетеді.
Д. Оқушылардың білім сапасы жоғарылайды.
Е. Топтық жұмыс арқылы.
14. Коучинг ұғымының тура аудармасы.
А. Жол көрсетуші.
В. Оқушыларға тиімді білім алуға бағыттаушы
С. Мұғалімдермен бірігіп жұмыс жасаушы.
Д. Сұрақ қою арқылы баланың білімін жетілдіру.
Е. Тәлім ету, дайындау, жаттықтыру.
15. Кейбір зерттеушілер білім беруді праксис ретінде төмендегідей қарастырады.
А. Ғылыми тәжірибе.
В. Жұптық жұмыс тәжірибесі.
С. Оқушы санасына ұғындыру.
Д. Білім сапасын ұлғайту.
Е. Педагогикалық тәжірибе.
16. Ұлыбритания мен АҚШ зерттеушілері жапон оқушыларының жоғары академиялық жетістіктеріне қызығушылық танытты. Макота Иошида төмендегі себепке байланысты деп алға тартады.
А. Lesson study-дің кеңінен қолданылуы.
В. Жапон білімінің жоғарылығы.
С. Тәжірибенің сабаққа тиімділігі.
Д. Табиғи қабілеттіліктерінде.
Е. Бағдарламаның жүйелілігінде.
17. Екінші деңгей бағдарламасы коучинг үдерісін іске асыру үшін кеңестер ұсынады. Сабақтың бастапқы кезеңінде асыруға болатын іс-әрекет
А. Шаттық шеңберін тиімді ұйымдастыру.
В. Үй жұмысын тиянақты талап ету.
С. Кері байланыс және оқушылардың бақылау реакциялары.
Д. Класта жағымды ахуал қалыптастыру.
Е. Оқушылардың ойларын шоғырландыру.
18. Қазіргі заманға қарағанда 19ғ соңы мен 20ғ басында білім беру саласы төмендегі оқыту идеясына негізделген
А. Білім алу үдерісі.
В. Жазу мен оқу шеберлігін дамыту.
С. Линиялық және жалпылама үдеріс.
Д. Жалпыға бірдей білім алу саясаты.
Е. Білімді ұрпақ Ел болашағы саясатын ұстанған.
19. БДБ пікірінше қоғамдастықтың ең басты ерекшелігі
А. Мектептің білім жүйесін жүргізу.
В. Білім деңгейін көтеру.
С. Қатысушылардың өзара сенімді қатынаста жұмыс жасауы.
Д. Мұғалімдерге көмек аөрсету.
Е. Жүйелі байланыстың арқасында білім алмасып білімдерін арттыру.
20. ЖҚ құрудың тиімді тәсілдерінің бірі
А. Мұғалімдердің бірінің тәлімгерлік етуі.
В. Бір-біріне сенім артып тыңдауы.
С. Білім алмасу мақсатындағы қары-қатынас.
Д. Келеңсіз мәселелерді шешіп отыру.
Е. Араласу аймағын кеңейту.
21. Тиімді ЖҚ-тың қызметін ұйымдастыру ұсынылады
А. Әріптестеріне қолдау көрсету.
В. Мектепішілік және ауданаралық ЖҚ құру.
С. Ұстаздардың қызметтері жеңілдейді.
Д. Сенімді әрі қолдаушы әріптестердің артады.
Е. Әрбір қатысушының барлық талқылаған сұрақтарына жауап беру.
22. Мектеп басшылығы оқушылардың оқу нәтижесіне қалай ықпал ете алады
А. Мұғалімдердің кәсіби өсуін ұйымдастыру арқылы.
В. Интернеттегі материалдарды пайдалану арқылы.
С. Білікті ұстаздардың еңбектерінің арқасында.
Д. Стимуляция арқылы.
Е. Талапшыл басшылардың ықпалымен.
23. Заманауй зерттеулер перспективті идеялар мен тәсілдерді игерген көшбасшы мұғалімдер тәжірибесін өзгертуге қауқарсыз екеніндігін ... деген сұрақты қоймайды.
А. Білім қалай артады.
В. Сенім жоқ болса.
С. Нәтижесі қандай.
Д. Өзгеріс не үшін қажет.
Е. Басқа мектептер қандай әрекет жасар екен.
24. БДБ мәнін ашатын негізгі үш бағыттың бірі
А. Блум таксаномиясы.
В. Критериалды бағалау.
С. Спецификациялар.
Д. Оқушыларға немесе басқа мұғалімдерге әдіскер көшбасшылық.
Е. Рубрикалар.
25. Көшбасшылықтың табысты болуының алты факторының бірі мектепті жетілдіруге бағытталған нақты мақсатқа бағыттаушылық ерекшелігі болып табылады.
А. Жұптық бөлініс.
В. Білікті мамандар тобын құру.
С. Стратегиялық бөліністің .
Д. Ынтымақтастықта жұмыс жүргізу.
Е. Оқушылардың бірлігінде.
26. МДЖ-ын құрудың мақсаты
А. Білім сапасын дамыту.
В. Оқушы білімін арттыру.
С. Біліктілікті көтеру.
Д. Басымдықтардың санын анықтау керек.
Е. Кедергілерді жою.