Неге ірі дүкендердің,супермаркеттердің жарнамасындағы бағалар 90,990,1990,3990 тг түрінде болып келеді?

+1 дауыс
400 қаралым
Бұл әлде көзді алдау секілді ме?
• Санаты: Жалпы сұрақ

4 жауап

+3 дауыс
Жақсы жауап
Ойым: ол психологиялық алдамшы жарнама...          ...дүкенге барасың, көретінің әдемі безендірілген 299 тг бағасы бар тауар. Көбіне адамдар тауарды 300 теңгенің заты деп есептемеуге бейім. 299 тг деп тұрса, кім болмасын, алғашқы 2 - санына ғана назар аударады...99-ды жуықтау 300-ді шығарады деген ой туса да, тауар арзан бағаға ие екенін алданып, аңғарады, әсіресе супер-гипермаркеттерде Алуан түрлі ас-сусындардың ішінде осындай сатылымда тауар тұрса, неге алмасқа? - дейміз, оның "подстава" екенін білмей. тауарларының өтуі үшін сатушылар не істемейді_ _парапсихологтар солар ма деп ойланасың анда- санда_))
+2 дауыс
299 дегеніміз 300 теңге ғой
бірақ 299 сырт жағынан /формальді/ қарағанда 200 теңге /арзанырақ/ секілді болып көрінеді
+1 дауыс
ол сатушылардың маркетинкті жүрісі, бұның барлығы бос сандырақ емес, ол адам психологиясына негізделген, бұрыннан бері келе жатқан сатушылардың айласы))
0 дауыс
Бұл жарнама тек қана көзалдаушылық...(shake) Саудагер тек қана өз саудасын өткенін қалайды, 990 не1000 теңге не ешқандай айырмашылық жоқ...

Ұқсас сұрақтар

127,784 сұрақ
322,357 жауап
153,150 пікір
72,822 қолданушы