+1 дауыс
93.8k көрілді

1.Тәрбие жұмыстарының мақсаты, мазмұны, формалары мен әдістерінің бірлігі:

 A) тәрбие процесінің кешенділігін анықтайды

 B) тәрбиенің біржақтылығын айқындайды

 C) тәрбиенің бірмәнді болуын айқындайды

 D) тәрбиенің үздіксіз болуын анықтайды

 E) тәрбиенің мақсаттылығын анықтайды

 

2.Ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу принципі:

 A) тәрбие нәтижелерін алдын-ала болжамдау

 B) оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін ескеру

 C) бірлескен, ұйымдастырылған іс-әрекет,өзара тәуелді қозғалыс

 D) тәрбиеленушілердің қызығушылықтарына сүйену

 E) балаларға жекедара тұрғысынан әсер ету

 

3. Балалардың ақыл-ой күштері мен қабілеттерін дамыту,  адам туралы ғылыми білімдер жүйесін меңгертудің тәрбие бағыты:

 A) экологиялық

 B) еңбек

 C) азаматтық

 D) эстетикалық

 E) ақыл-ой

 

4. Тікелей талап қоюдың үлгісі

 A) Бұйрық беру

 B) Кеңес беру

 C) Мысқылдау

 D) Әзіл айту

 E) Меңзеу

 

5.Тәрбие формалары

 A) Жеке, шағын топтық, топтық (ұжымдық), бұқаралық

 B) Жалпы, кешенді

 C) Дербес, серіктестік

 D) Бірмезгілдік, маусымдық

 E) Ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді

 

6.Адамды біліммен қаруландыру, өз бетімен білім алу іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру

 A) Оқытудың тәрбиелеушілік функциясы

 B) Оқытудың ғылыми-зерттеушілік функциясы

 C) Оқытудың білім берушілік функциясы

 D) Оқытудың практикалық функциясы

 E) Оқытудың дамытушылық функциясы

 

7. Оқыту принциптері оқыту процесінде

 A) Бір-бірінен бөлек

 B) Ретсіз қолданылады

 C) Әрқайсысы өз алдына жеке түрде іске асырылады

 D) Бір-біріне басымдық етеді

 E) Бірін-бірі толықтырады, бір-бірінің күшін арттырады

8. Оқу пәндерінің саны мен атаулары, сыныптар бойынша оларды оқу реті, барлық оқу пәндеріне және жеке әр пәнге аптадағы оқу уақытының мөлшері көрсетіліп бекітілген құжат

 A) Оқу құралы

 B) Оқу жоспары

 C) Күнтізбелік жоспар

 D) Оқу бағдарламасы

E) Мектептің жылдық жоспары

 

9.Оқыту әдістерінің танымдық іс-әрекеттің сипаты бойынша жіктелуі

 A) Зерттеушілік, шығармашылық, ойын әдістері

 B) Кітаппен жұмыс, зерттеушілік, бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері

 C) Иллюстративті-түсіндіру, проблемалық, жартылай ізденіс әдістері

 D) Ауызша, көрнекілік, практикалық

 E) Ынталандыру әдістері, іс-әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері

 

10. Оқытудың стандартты емес формасына жатады

 A) Жаңа материалды меңгеру сабағы

 B) Аралас сабақ

 C) Кіріктірілген сабақ

 D) Бақылау сабағы

 E) Жаңа іскерліктерді қалыптастыру сабағы

 

11. Педагогика ғылымында «кәсіби құзыреттілік» ұғымына бірнеше түсініктемелер беріледі:

 A) Тәжірибесін мәдени тұрғыдан көрсету біліктілігі

 B) Оқытудың ұжымдық тәсілдерінің жиынтығы

 C) Қызметке тек тәжірибелік тұрғыдан дайындығы

 D) Қызметке тек теориялық тұрғыдан дайындығы

 E) Еңбектің нәтижесін анықтайтын білім мен дағдының жиынтығы

 

12. Сабақты психологиялық талдаудың пәні

 A) оқушылардың сабақ барысындағы әлеуметтенуі

 B) оқушылардың мінез-құлқының пайда болуы және даму динамикасы

 C) оқушылардың жеке тұлғалық қалыптасуы мен даму динамикасы

 D) мұғалімнің сабақта пайдаланатын әдістерінің, амал-тәсілдерінің нәтижесі мен тиімділігі

 E) психикалық танымдық процестердің пайда болуы, қалыптасуы және даму  заңдылықтары

 

13.  Мұғалімнің инновациялық іс-әрекеті

 A) оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру

B) сабақты психологиялық талдау

 C) оқушыларды өз бетінше жауап іздеуге, ізденуге үйрету

 D) оқушылардың жағымды мінез-құлқын қалыптастыру

 E) оқу-тәрбие үрдісінде оқушыларды әлеуметтендіру

 

 

 

14. Тұлға аралық қарым-қатынастағы «интроверттік типтің» басты белгісі

 A) қабылдау константтілігі жоғары

 B) қабылдау ригидтілігі әлсіз

 C) қарым-қатынас деңгейі төмен

 D) қарым-қатынас деңгейі жоғары

 E) тұлғаның өзін-өзі ұйымдастыруы белсенді

 

15. К.Г.Юнгтің тұлға теориясы бойынша экстроверсия – бұл

 A) қорғанысты қамтамасыз ететін психикалық функция

 B) энергия үнемдеуші психикалық функция

 C) ақпараттарды қабылдайтын анализатордың бірі

 D) сыртқа бағытталған, энергия жаратушы психикалық функция

 E) агрессивті мінез-құлық

 

16. А.К.Маркова  бойынша оқушылардың оқу процесіне мотивациялық қатынасының түрлері

 A) жағымсыз, бейтарап, жағымды

 B) ерікті, жағымсыз, бейтарап

 C) жағымды, ерікті, бейтарап

 D) еріксіз, бейтарап, мәжбүрлі

 E) жағымды, берілген, еріксіз

 

17. Қазіргі заманауи білім берудің негізгі беталысы:

 A) оқытуды тұжырымдау

 B) оқытуды әлеуметтендіру

 C) инновациялық оқыту

 D) оқытуды биологизациялау

 E) оқытуды демократиялау

 

18.  Тәрбие үрдісінін қозғаушы күші

 A) оқушының жеке ізденуі

 B) педагогтің талап қоюы

 C) педагогикалық зерттеулер

 D) тәрбие үрдісіндегі қарама-қайшылықтар

 E) педагогтің жеке ізденуі

 

19. Педагогқа тән қасиеттер

 A) сана, этика, есте сақтай алу, құрметтеу, шығармашылдығы,саналылығы

 B) қызметті ұйымдастыра білуі, мінез, темперамент, әдеп, қабілет, сана

 C) этикалық мәдениеті, есте сақтай алу, құрметтеу, тәрбиелеу, қабілет

 D) саяси сауаттылығы, қызметті ұйымдастыра білуі,байқағыштық, этикалық мәдениеті, шығармашылдығы

 E) мінез, темперамент, әдеп, қабілет, сана, этика, есте ұстау алу, құрметтеу

 

20 Педагогикалық шеберліктің құрамды бөлігі

 A) педагогикалық әдет

 B) педагогикалық қызығушылық

 C) педагогикалық  техника

 D) педагогикалық белгі

 E) педагогикалық тәжірибе

14 жауап

0 дауыс

1-а, 2-с, 3-е, 4-а, 5-а, 6-с, 7-е, 8-в, 9-с, 10-?, 11-?, 12-?, 13-с, 14-с, 15-д, 16-?, 17-с, 18-?, 19-д, 20-?. Бұлар анық, мен тапсырғанда осылар дұрыс жауаптары болып шықты, өзіңіңзде әсәресе жауабы шықпаған сұрақтар ды айтам

рахмет, мемлекеттік тілде сұрақтар жауабы мен мүлдем аз Мәңгілік Елімізді, қазақ тілі мізді дамытқандарыңызға
маған тесттин жауаптарын айтыныздаршы
0 дауыс
Жауаптары кайда?
0 дауыс
1a

2d

3d

4a

5a

6e

7e

8e

9e

10c

11e

12e

13e

14a

15d

16a

17c

18d

19e

20e
0 дауыс
Қайсы дұрыс жауап?
0 дауыс
екіншісі сияқты
0 дауыс
1,а)

2,а)

3,е)

4,а)

5,е)

6,д)

7,е)

8,в)

9,с)

10,а)

11,с)

12,в)

13,е)

14,е)

15,д)

16,а)

17,с)

18 ,с)

19,д)

20,е)
0 дауыс
дурыс жауаптары керек еди
0 дауыс


2a

3B

4a

5a

6c

7c

8B

9B

10D

11B

12E

13E

14D

15E

16E

17E

18B

19B

20C
0 дауыс
1-а 2-с  3-е 4-а 5-а 6-е 7-е 8-с 9-е 10-в 11-е 12-е  13-с 14-е 15-а 16-с 17- с 18-д 19-а 20-е
0 дауыс
1 А;2В;3В;4А;5Е;6Д;7С;8В;9В;10В;11Е;12Д;13С;14Е;15Е;16Д;17С;18Д;19Д;20Е.
0 дауыс
Килибаев Талгат
0 дауыс
1-а .2-с.3-е.4-а 5-а 6-а 7-е 8-д 9-е 10-е 11-е 12-в 13-с 14-е 15-е 16-а 17-с 18-д 19-е 20-е
0 дауыс
1.д, 2.в,3.в,4.а, 5.а, 6.д,7.е,8.с9.е,10.е, 11.е,12.е., 13.а 14.в, 15.д, 16с, 17.с, 18.в, 19.д,20.е.
0 дауыс
1.Педагогика :

D)адам тәрбиесі туралы ғылым

2.Педагогика ғылымының зерттеу пәні:

Е)Педагогикалық процесс

3. Педагогика ғылымының  негізгі категориялары:

B) Тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс.

4.Педагогика ғылымының функциялары:

A) Ғылыми-теориялық, технологиялық.

5.Адамзат дәуірінің әр даму кезеңдеріндегі тәрбие және білім беру теориясы мен       практикасын зерттейтін педагогика ғылымымының саласы:

C) Педагогика тарихы.

6.Жалпы педагогика бөлімдері:

A) Педагогикалық психология, таным теориясы.

7.<Мұғалім мамандығы-күн астындағы ең қадірлі мамандық> деген:

А)Я.А.Коменский

8.<Тәрбие тіралы ойлар> еңбегі авторы

А)Я.А.Коменский

9.«Тілдер туралы ҚР-ның» Заңы қабылданды:

E) 1997 жылы

10.Ғылым ретінде педагогиканың негізін қалаған:

D) Я.А.Коменский.

 11.Тұлға дамуы:

A) Адамның дене, психикалық және рухани сипаттамаларының сандық және   сапалық өзгерістері.

12.Оқушы қабілеттерін дамыту:

E) Оқу-тәрбие процесін мақсатты ұйымдастырудан және іске асырудан тәуелді.

13.Тұлға дамуында қоршаған ортаны шешуші фактор деп қарастыратындар:

C) Әлеуметтік бағыт өкідері.

14.Тұлға:

D) Оның әлеуметтік мәнін көрсететін қасиеттер жиынтығы.

15.Қандай қасиеттер ата-анадан балаға туғаннан беріледі:

A) Қабілеттер дамуының негізі – нышандар.

16.Тұлға дамуының негізгі факторлары:

B) Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық, іс-әрекет.

17.Өмір сүру және іс-әрекет барысында тұлғаның биологиялық және рухани өсуі:

B) Қалыптасу.

 18.Тұлға дамуының қандай факторы мақсатты және ол қоғам мақсатына сәйкес әсер етеді:

D) Тәрбие.

19.Тұлға қалыптасуына ең аз әсер етеді:

B) Географиялық орта.

20.Жасөспірімнің дене, ішінара психикалық жедел дамуы:

B) Акселерация.

21.Бала организмінің күрт өсуі және дамуы,  жыныстық жетілуі қандай кезеңде жүреді:

B) Жеткіншек.

22.Педагогика әдіснамасы:

A) Педагогикалық теорияның құрылымы және негіздері, ғылыми-танымдық іс-әрекеттерді құрудың принциптері, формалары және әдістері туралы оқу.

23.Зерттелетін объект туралы нақты деректер алу үшін қолданылатын педагогикалық құбылыстарды мақсатты түрде қабылдау:

E) Бақылау әдісі.

24.Педагогика ғылымының арнаулы саласы:

С)Дефектология

25.Басқа жағдайда жүретін тәжірибемен немесе бақылаушы обьектімее салыстырылатын,педагогикалық процесті өңдеп, ғылыми қойылған тәжірибе:

В)Эксперемент

26.Педагогикалық табиғи эксперемент:

А)оқу тәрбие процесін бұзбай зерттеу гипотезасын тексеру

27.Педагогикалық процестегі қалыптасқан  жағдайды анықтайтын эксперимент  түрі:

C) Констатациялық эксперимент.

28.Сауал-сұрақ әдісі:

A) Анкета жүргізу.

29.Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің эмпирикалық әдістері:

C) бақылау, әңгіме, сауалнама, эксперимент

30.Ерте сәбилік шақ

D)1-3 жас
2нұсқа
1.Тәрбие туралы ойлар  еңбегі авторы

С)Жан Жак Руссо
2.Тұлғаның «қалыптасу сәті» (педагогикалық жағдай):

D) Педагогикалық процестің элементарлық бөлігі.

3.Педагогикалық процестің функциялары:

A) Білім беру, тәрбиелеу,дамыту.

4.Педагогикалық процестің тұтастығы:

A) Педагогикалық процестің функцияларының бірлікте іске асырылуы.

5.Педагогикалық процестің компоненттері:

C) Мақсат, міндет, мазмұн, әдіс, форма, нәтиже.

6.Педагогикалық процестің қозғаушы күштері:

A) Педагогикалық процесте туындайтын  қарама-қайшылықтар.

7.Педагогикалық процестің заңдылықтары:

B) Педагогикалық құбылыстар арасындағы тұрақты, қайталанатын, объективті  байланыстар .

 8.Индивид дегеніміз:

E) адамзат тұқымының еш қасиеттері ескерілмеген бір өкілі

9. алғашқы педагогикалық ой пікірлер

А)Мысыр,Вавилон,Үнді,Қытай

10 Білім беру ұғымын педагогикаға тұңғыш енгізген

В)Г.Песталоцци

11.адамның іс-әрекеті үстіндегі жағдайын айтады.

В) Белсенділік

12.Мектепке дейінгі балалық шақ негізгі әрекеті

В)Ойын

13.Ғылыми білімдер жүйесі,көзқарастар,сенімдер және адам идеалы

А)Дүниетаным компоненттері

14.тәрбиеленушінің  құндылық  сезіну  бағдары,  заттар
мен құбылыстарға болған қатынастарын қалыптастыру;
D)аксиологиялық

15.Дербес ерекшеліктер

А)Түйсік,қабылдау,ойлау

16.Тәрбиеленушіні сауаттандыру

D)Акпараттық

17.Мақсатты,жоспарлы ұйымдастырылган тұлғаны қалыптастыру

С)Тәрбиелеу

18.7-12 жастағы балалар үшін әсіреме ұжымдық ойындардың маңызы

В)А.С.Макаренко Н.К.Крупская

19. Социометриялық әдіс:

Д)ұжымдағы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас деңгейін анықтау

20. Көру, есту, сөйлеу мүшелерiнде және ақыл-ойында кемiстiгi бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерiн педагогика саласы
С)Арнайы педагогика

21.Дидактиканың категориялары:

А)оқыту, оқыту процесі, оқыту заңдылықтары мен принциптері, білім берудің мазмұны, оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары, БІД есепке алу және бағалау;

22.Дидактикалық концепциялар:

В)3;

 23.Педоорталық концепциясының негізін салған:

В)А.Дистерверг;

24. Оқу-тәрбие процесінің сандық және сапалық көрсеткішін анықтау:

Е)Бақылау

25. бала жаны табиғатынан — ақ тақта сияқты тап – таза болады, сондықтан тәрбиеші нені қажет деп тапса, соны сол таза ақ тақтаға жазуы тиіс.

D)Джон Локк

26.Педагогика жас кезеңдері неше сатыдан

В)7

27.Педагогика ғылымының арнаулы саласы

С)Дефектология

28. Басқа жағдайда жүретін тәжірибемен немесе бақылаушы объектімен  салыстырылатын,педагогикалық процесті өңдеп, ғылыми қойылған   тәжірибе:

B) Эксперимент.

29.Педагогикадағы табиғи эксперимент:

A) Оқу-тәрбие процесін бұзбай зерттеу гипотезасын тексеру.

30. Педагогика деген сөз қай тілден шыққан

А)көне грек

3нуска

1. Педагогика деген сөз қай тілден шыққан

А)көне грек

2. Тиянақты ойластырылған сұрақтар жүйесі арқылы тәрбиеленушілерде әртүрлі проблемалар бойынша дұрыс бағалар, көзқарастар қалыптастыру:
С)Әңгіме кеңес

3.Жазалау:

D) Ынталандыру әдісі.

4.Оқушылардың тәртібін, мінез-құлқын бағалау және көтермелеу:

B) Мадақтау.

5.Іс-әрекеттің бір түрін күшейтуге, ал енді бір түрін тежеуге арналған тәрбие әдісі

A) Талап қою.

 6.Мінез-құлық нормалары мен ережелеріне сәйкес тәрбиеленушінің әртүрлі  іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы тәрбиелеу әдісі:

B) Жаттығу.

7.Жарыс әдісі:

C) Өз нәтижесін басқалардың нәтижелерімен салыстыра отырып тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту.

8.Баланың жағымсыз мінез-құлқы мен теріс қылықтарын тежеу әдісі:

C) Жазалау.

9.Өзінде тұлғалық оң касиеттерді қалыптастыруға бағытталған адамның саналы іс- әрекеті

D) Өзін-өзі тәрбиелеу.

 10.Нақты тәрбие процесін ұйымдастыру варианты:

C) Тәрбие формасы.

11.Мәні проблеманы ашық түрде бірлесе талқылау болатын, сенімді  қалыптастыруға  бағытталған тәрбие әдісі:

A) Пікір-талас.

12.Оқушылар ұжымының перспективтік ұмтылушылықтарын ұйымдастыру:

D) Ұжымның алдына практикалық мақсат қою.

13.Параллелді ықпал ету принципінің мәні:

D) Тәрбиешінің тәрбиеленушілерге ұжым мүшелері, белсенділері арқылы ықпал етуі.

14.Жоғары ұйымдасқан топ ретіндегі ұжымның белгілері:

C) Ортақ мақсат болуы, біріге іс-әрекет істеуі.

15.А.С.Макаренко бойынша ұжым дамуының кезеңдері:

B) 3.

16.Ұжымды қалыптастырудың басталуы:

B) Педагогикалық талап қою.

17.Ұжымдық творчестволық істер әдістемесінің авторы:

B) И.П.Иванов.

18.Н.Е.Щуркова ұсынған тәрбие жұмыстарының бағыттары:

B) Тәрбие мазмұндарымен сәйкес келеді.

19.Сынып жетекшісінің негізгі қызметі:

E) Оқыту процесін бақылау.

20.Тұлғаның санасын қалыптастыру әдісіне жатпайды

D) Педагогикалық талап қою.

21.Мемлекеттің белгілі бір жалпы принциптер негізінде құрылған, бір-бірімен байланысты оқыту-тәрбие мекемелерінің жиынығы:

C) Білім беру жүйесі.

22.Оқытудың мазмұнын, әдістерін, ұйымдастыру формаларын ғылыми нақтылайтын педагогикалық теория:

C) Дидактика.

23.Дидактиканың зерттеу пәні:

C) Сабақ беру (мұғалім іс-әрекеті) және оқудың (оқушы ісәрекеті) байланысы, олардың өзара қимылы.

24.Дидактика категориясы:

D) Білім беру мазмұны.

25.Оқыту мақсаты — оқушыларда интеллектуалдық іскерліктерді, түсініктерді, көріністерді, білімдерді дайын түрде қалыптастыру:

B) Дәстүрлі дидактикалық концепция.

26.Сабақ беру басымды роль атқаратын дидактикалық жүйе:

B) Дәстүрлі дидактикалық концепция.

27.Оқыту мақсатын іске асыруды, оқушылардың білімдерді қабылдауын, қорытуын және практикада қолдануын қамтамасыз етуге бағытталған мұғалім іс-әрекеті:

B) Сабақ беру.

 28.Оқыту процесінің бір жағы сабақ беру, ал екінші жағы – :

B) Оқу.

29.Оқыту процесінің әдіснамалық негіздері:

A) Таным теориясы.

 30.Оқыту процесінде іске асырылатын функциялар:

C) Оқушыларға білім беру, оларды тәрбиелеу, дамыту.

4нуска

1. Педагогика ғылымының негізгі ұғымдары:

В) тәрбие, оқыту, білім беру;

2.Педагогика ғылымы
А)оқушының даралығын

3.Оқыту - педагогиканың негізгі категориясы ретінде:

В) мұғалім мен оқушының біріккен іс - әрекеті;

4. Қандай оқыту принципі оқыту мазмұны оқушыларды ғылымның даму деңгейіне сәйкес объективті ғылыми фактілер, теориялар және заңдармен таныстыруды талап етеді:

A) Ғылымилық.

5. Қандай оқыту принципі сезім органдарын оқыту материалдарын қабылдауға және өңдеуге мақсатты қатыстыруды талап етеді:

C) Көрнекілік.

6. Бұл әдіс оқушының жеке іс-қағаздарын, медициналық карталарын, класс журналдарын т.б талдау, жинақтау мақсатында қолданылады.
А)Мектеп құжаттарын зерттеу

7. Ойдың қандайда бір құрылымы немесе заттың белгісі.

А)Абстракциялау

8. саңырау мылқау және керең балаларды оқыту және тәрбиелеу

С)Сурдопелагогика

9.Ақыл ойы кеміс балаларды оқыту және тәрбиелеу

С)Сурдопелагогика

10.Кибернетика сөзі

Д)Грек

11. Педагогика :

D)адам тәрбиесі туралы ғылым

12. Педагогика ғылымының зерттеу пәні:

Е)Педагогикалық процесс

13.Педагогика ғылымының  негізгі категориялары:

B) Тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс.

14.Педагогика ғылымының функциялары:

A) Ғылыми-теориялық, технологиялық.

15.Адамзат дәуірінің әр даму кезеңдеріндегі тәрбие және білім беру теориясы мен       практикасын зерттейтін педагогика ғылымымының саласы:

C) Педагогика тарихы.

16. Педагогикалық эксперимент:
А)нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені

17. Тест сөзі қай тіл ден енген : А)латын;

18. сауалнама қандай түрлері бар
С)ашық жабық

19. Педагогика»термині қандай мағынаны білдіреді:
В) жетектеуші; Е)үйретуші

20. Педагогика ғылымының салалары:

Д)мектепке дейінгі педагогика, емдік педагогика, арнайы педагогика, еңбектік түзету педагогикасы;

21.Білім беру жүйесі дегеніміз:

А)оқу- тәрбие мекемелерінің жиынтығы;

22.Орта, жоғары оқу орындары мен мектептен тыс мекемелер жүйесінде білім беру және тәрбие мақсатын жүзеге асыру процесін::

А)тұтас педагогикалық процесс;

23.Заңдылық дегеніміз:

А)педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс;

24.Дүниені білу тәсілдері туралы ілім

А)социология

25.<Принцип> қандай мағынаны білдіреді

С)Зандылық,принцип

26.Үнемі дамып отыратын ғылым

С)Педагогика

27. Тұтас педагогикалық процестін компоненттерін керсет:

*А) окыту мен тербиенін максаты, мазмуны, формалары мен эдістері, натижесі;

28.Дидактика ұғымын алғаш ғылымға енгізген

Е)Ратке

29.Дидактиканы басқаша не деп атаймыз

А)оқыту теориясы

30.Көру, есту, сөйлеу мүшелерiнде және ақыл-ойында кемiстiгi бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерiн педагогика саласы
С)Арнайы педагогика
...