Қайырлы күн!
Бұлар Google Plaу Marketте жиі кездесетін қателіктер.
1. Алдымен келесі тәсілді қолданып көріңіз.
- Одан құтылу үшін Настройки - Приложения - Google Play Market таңдаңыз. Очистить кэш немесе Стереть данные батырмасын басыңыз.
- Дәл осы әрекетті Сервисы Google Play қоссымшасымен қайталаңыз: Настройки - Приложения - Сервисы Google Play - Очистить кэш / Стереть данные
- Соткаңызды рестарт(өшіріп-қайта қосу / перезагрузка) жасаңыз.
2. Бұл тәсіл көмектеспесе, келесіні істеп көріңіз.
- Настройки - Приложения - Google Play Market - Удалить обновления
- Жоғарыдағы 3 әрекетті қайталаңыз.
3. Бұл көмектеспесе, соңғы тәсілді қолданып көруге болады. Бірақ, ол үшін ең алдымен соткаңыздағы заттарды бір жерге көшіріп алған жөн. Компьютерге немесе Google Диск, Google Фотоға жүктесеңіз де.
- Настройки - Аккаунты - удалить Ваш аккаунт Gmail немесе Насройки - Воостанавление и сброс - сбросить все данные
- Жоғарыдағы 1,2 тәсілді қайталап, сотканы қайта қосу.
Бұл кейбір қосымшаларды (приложение) жүктеу немесе жаңарту кезінде пайда болатын қателік. Себебі кейбір қосымшалар қондыру/жұмыс жасау кезінде Dalvik деп аталатын Java виртуальді машинкасын қолданады. Ол өз кезегінде Play Marketтің дұрыс жұмыс жасауы үшін кэшті тазартуды талап етіп отырады.