Оқушы сабақ айтып болған соң: «Мен бұл бағаға лайық емеспін», - дейді.
Ұстаз: «Ренжімеңіз, бұдан төмен баға жоқ».
*
Ұстаз: «Балалар, білесіңдер ме, суықта барлық заттың көлемі азаяды, ал жазда керісінше. Кім маған өмірден мысал келтіре алады?»
Фариза қолын көтеріп: «Мысалы, жазғы демалыс қысқы демалысқа қарағанда ұзақ» деп айтқан екен.
*
- Бүгін сабақта жолым болды!
- Қалай?
- Ұстазым мені бұрышқа тұрғызып қойғысы келген еді. Барлық бұрыш бос емес екен.
*
Экзаменнен кейін:
- Тапсырдың ба?
- Тапсырған сияқтымын.
- Не сұрады?
- Өзім түсінбедім. Ағылшын тілінде сұрады ғой.
*
Оқушы шығармасынан:
«Алып піл ыдыс тізіліп тұрған сөренің жанынан тұяғының ұшымен жүріп өтті».
*
Ұстаз: «Қыстыгүні табиғаттың қандай құбылыстарын көреміз?
Оқушы: «Аққала».
*
География сабағында:
- Италия картада неге ұқсайды?
- Резіңке етікке.
- Дұрыс, етікке ұқсайды. Бірақ неге резіңке деп айттың?
- Себебі Италияның жан-жағын су қоршап тұр.
*
Ұстаз үнсіз отырған кезде, оны бөлмегеніміз жөн.
*
Мектеп шығармасынан: «Төлеген Жібекке сезім білдіру хатын жазған екен. Алайда Жібек хатты бірден спамға жіберіпті».
*
Ұстаздар мектеп оқушыларына билет сатқызады. Әрқайсысына 20 данадан береді. Осылайша оқушылар үйлерді аралауға кетеді. Арасынан біреуі жылдам қайтып келіп:
- Мен барлығын саттым. Барлығын бір үй сатып алды, - деп айтады.
- Бұл қолыңнан қалай келді?
- Мені сол үйдің иті тістеп алды.
*
Ұстаз оқушыларға: «Ешуақытта жануарларды сүймеңдер. Бұл өте қауіпті. Кім мысал келтіре алады?
Бір бала: «Мен айтайыншы. Менің әпкем өзінің мысығын сүйе беретін.
Ұстаз: «Сонымен?»
Бала: «Мысығы ауырып қалды».
*
- Балалар 8 санын теңдей бөлсек, қанша шығады?
- Тігінен бөлсек, екі 3, ал ортасынан бөлсек, екі 0 шығады.
*
- Сіздің балаңыз үстеліме үлкен құрбақаның суретін салып қойыпты. Қорыққаным соншалық, орнымнан ұшып тұрдым.
- Ой, мұныңыз бекер қалсын! Оның ваннамыздың ішіне салып қойған қолтырауынын көргенде, салып қойған есіктен бірақ шыққан болатынмын.
*
- Сен неге сабақ үстінде ұйықтап отырсың?
- Мен ұйықтап отырған жоқпын. Бар болғаны көздерім баяу қимылдап жатыр.
*
- Томирис, суда қандай заттардың ерімейтінін айтшы.
- Балықтар!
*
Оқушылар бейнелеу өнері сабағында сөйлесіп отыр:
- Жарайсың! Суретті керемет салыпсың. Тіпті тәбетім ашылып кетті.
- Тәбетім ашылды дейсің бе? Күннің суретінен бе?
- Аааа, мен қуырылған жұмыртқаның суреті екен деп ойлап қалсам.
*
- Жасұлан, неге сен үшін сабақты үнемі анаң орындайды?
- Себебі әкемнің мүлдем уақыты жоқ.
*
- Бір оқушым сабақ үстінде әбден мазамды алады. Шулап, өзгелерге қағаз лақтырып, тақтадағы оқушыны келекетеді.
- Оның жағымды қасиеті мүлдем жоқ па?
- Өкінішке орай, бар. Ол ешуақытта сабақтан қалмайды.
*
- Айналайын, мен сенен теңіз сұрадым. Ал сен тауға шығып кеттің.
- Бұл жерден айналаны жақсылап бақылауға болады.
*
Ұстаз «Мен мектеп директоры болсам...» деген тақырыпта шығарма жазуға тапсырма береді. Барлығы білек сыбана кірісіп жатқанда, Қанағат қана терезеге қарап отырады.
- Ал сен неге жазбайсың?
- Мен хатшымды күтіп отырмын.