2015-2016 оқу жылында жүргізілетін тәрбие жұмысынын басым бағыттары.
1 бағыт-Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие,
құқықтық тәрбие.
Мақсаты: Жана демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғанын саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетің; балалар мен жастардың құқықтық санасын,оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.
2 бағыт-Рухани –адамгершілік тәрбие
Максаты:Тұлғанын қазақстандық қоғам өмірінін жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын,моральдық касиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.
3 бағыт-Ұлттық тәрбие
Максаты:Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқынын, Казақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетің құрметтеуге бағдарлау.
4 бағыт-Отбасы тәрбиесі
Мақсаты: Ата –аналарды оқыту,бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.
5 бағыт-Енбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Мақсаты: Тұлғанын өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.
6 бағыт-Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Мақсаты: Әр бір тұлғанын зияткерлік мүмкіндіігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеістік қалыптастыру.
7 бағыт-Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
Мақсаты: Тұлғанын жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қабылдау, тұлғанын өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау,меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.
8 бағыт-Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кенестік орнату.
(есте сақтау: ҚРБілім және Ғылым министрлігінін 2015 жылғы 22 сәуірдегі №227 бұйрығымен бекітілді.)
1 бағыт-Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие,
құқықтық тәрбие.
Мақсаты: Жана демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғанын саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетің; балалар мен жастардың құқықтық санасын,оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.
2 бағыт-Рухани –адамгершілік тәрбие
Максаты:Тұлғанын қазақстандық қоғам өмірінін жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын,моральдық касиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.
3 бағыт-Ұлттық тәрбие
Максаты:Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқынын, Казақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетің құрметтеуге бағдарлау.
4 бағыт-Отбасы тәрбиесі
Мақсаты: Ата –аналарды оқыту,бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.
5 бағыт-Енбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Мақсаты: Тұлғанын өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.
6 бағыт-Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Мақсаты: Әр бір тұлғанын зияткерлік мүмкіндіігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеістік қалыптастыру.
7 бағыт-Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
Мақсаты: Тұлғанын жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қабылдау, тұлғанын өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау,меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.
8 бағыт-Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кенестік орнату.
(есте сақтау: ҚРБілім және Ғылым министрлігінін 2015 жылғы 22 сәуірдегі №227 бұйрығымен бекітілді.)