1960 — 1990 ж. Франция экономикасы дамыған, демократ. қоғамы толық қалыптасқан әлемдегі жетекші елдердің біріне айналды
1970 жылдары Франция Англияның жалпы нарыққа кіруіне ризалық білдірді. Әлеуметтік- экономикалық стратегия неолиберализмге, "нарықты қатынасты қалпына келтіруге" көшті.
1974 жылы сайлау. Жискар д, Эстен Үкіметі. Капитализмнің жалпы дағдарысы.
1970-жылдардың екінші жартысында Франция экономикасында дағдарыс басталды. Дағдарыстың негізгі себебі шикізат пен энергия көздерінің азайуы болды. Дүниежүзілік нарық базарында мұнай бағасы 1973 жылдан бастап тез өсіп, 70-жылдардың аяғында 15 есеге өсті. Франция мүнай өнімдерінің 80 %-ын шет елден алатын. Мүнай жөне газдың жетіспеуі бюджет дефицитін туғызды. Экономиканың даму қарқыны 6 %-дан 1,4 %-ға төмендеді. Инфляция мөлшері көбейді
1975 жылы өнеркөсіп өнімдері 15 %-ға кеміді. Шағын жөне орта көсіпкерліктің өндіріс салалары тоқырауға үшырады. Жалақы 10 %-ға, шаруалардың табысы 15 %-ға азайды. Президент Ж. Помпиду Шарль де Голльдің саясатын жалғастырып, экономикалық дағдарыстан шығу жолдарын либералдық реформалар арқылы жүргізді. Ірі монополиялардың мүддесіне сөйкес саясат жалғасты.
1974 жылы Ж. Помпиду кенеттен қайтыс болды. Сөуір айында кезектен тыс президенттік сайлау өтті. Сайлауда буржуазиялық партиялардың қолдауымен Жискар д, Эстен жеңіске жетті. Франция Үкіметінің басшысы болып ЮДР партиясынан Жак Ширак тағайындалды. Франция Үкіметінің алдында экономикалық дағда- рыстан шығу міндеті түрды.
1976—1980 жылдарға арналған жетін- ші бесжылдық жоспары жарияланды. Негізгі міндеттер бюджет де- фицитін жою, жүмыссыздықты азайту болды.
1976 жылы қыркүйек айында жаңа Р. Барр Үкіметі қүрылып, экономикада “қатал төртіп” бағдарламасын үсынды. Бағаны өсірмеу, жалақыны бір қалып- та сақтау шаралары экономиканы айтарлықтай жақсарта алмады. Елде өлеуметтік қайшылықтар күшейе түсті, солшыл партиялар қарсы күрес жүргізді. Жискар д, Эстен Франция либералдық ел бо- лып қала береді деп мөлімдеді. Экономика саласында либералдық реформалар жүргізді.
1980 жылы Француз БАҚ-тары мультимедиялық ақпараттық мекемлердің өмірге келуімен көзге түсті. Бір жағынан тік және көлденең концентрация сақталды, екінші жағынан - газет-журналдардың дәстүрлі шығарушылары мемлекеттік монополия жойылысымен өз капиталын радио мен телеарналарға салды.