Сатылымның жүрмеуі көптеген себептерден болуы мүмкін. Тәжірибе көрсеткендей, көптеген кәсіпкерлерде қарапайым сатылым жоспары болмай шығады. Мұндай жоспардың болуы – қарапайым тәжірибе, сондықтан сату туралы жауапкершіліктің болмауы клиенттерді біртіндеп жоғалтуға әкеп соғады, ал уақытты кері қайтару мүмкін болмайды. Сатылымды жоспарлау және жауапкершілікті бекіту: сатылымды бақылауды орнататын алғашқы қадам. Егер мұның барлығы орындалып, бірақ сатылым жүрмесе, ондай жағдайды тереңірек игеруді талап етеді: мүмкін бәсекелестердің бағасы өзгерген шығар немесе өнімнің сапасы төмендеген. Сонда да, аврал және құтқару жұмыстарына қарағанда дер кезіндегі іс-қимыл анағұрлым тиімдірек.
Сұрақтарға жауап беріп көріңіз, мүмкін сұрақтардың жауабын тауып қаларсыз:
- Сіздің компанияңыздың тауар сатылымы қалай құрылған;
- Сіздің сату бойынша менеджеріңіздің біліктілігі қандай деңгейде;
- Сіздің төлем жүйеңіз тиімді сатылым үшін құрылған ба, ол жүзеге асып жатыр ма?