Дәл сондай інімнің телефонында кездескен. Оның 3 жолы бар.
1. Мына суреттегідей настройкадан диспечер приложениеге кіріп, все дегеннен мына приложениелерге( google play market, google servises flamework, сервисы google play) кіріп стерет данные н/е очистить данные(әркімде әртүрлі) дегенді басып шығасыз. Телефонға перезагрузка жасап кіріп қараңыз.
2. Біріншісі көмектеспесе настройкадан учетные записиға кіріп одан ары google-ге кіріп сондағы gmail акаунтыңызды удалить басып өшіріңіз. Телефонды перезагрузка жасаймыз. Қосылғанда жаңағы google аккааунтпен кіруіңізді сұрайды. пароліңізді білетін шығарсыз, білмесеңіз создать новыйды басып басқасын ашып алыңыз. сосын плей маркетке кіріп тексеріп көріңіз.
3. Менің жағдайымда жоғарыдағының екеуі де көмектескен жоқ. Сосын амалсыздан сброс жасадым. Содан кейін бәрі түзелді. Егер сіз де осыны жасайтын болсаңыз телефонның ішіндегі барлық файлдар, жазған приложениелеріңіз өшіріліп кететінін ескертіп қояйын. Флешка, симканы (телефон пмятында музыка, видео сияқты керектілер болса көшіріп алуға болады) жасамас бұрын алып тастаңыз. Сброс данных дегенді настройка-->учетные записи-->резервное копированиеден табасыз.