Мен көп пәнді мектепте танысамын. Бірақ неғұрлым барлық маған ағылшын тіл ұнайды. Мен ағылшын тілдің менің мүдде осы пәнге менде оят- мұғалимамның өте благодарен. Ол туралы шетелдік тілдің байқауының кердеңдігінде ылғи әңгімелейді. Таныс- ағылшын тілді маған емесқиын, қарамастан және мен көрінген мехнаттармен барлық үйдің тапсырмаларымен тойлаймын. Бірақ мен сияқты болады неғұрлым алқындыруға тырысамын, оқый және қосымша мәтінді және сөздерді, ұштау чтобы ағылшын тілдің өзінің білімдерін таныса. Мен әдебиетпен ағылшында түртектеймін және ағылшын жазушының көп туындысын оқимын. Маған оқу қиын кітаптар түпнұсқада, қарамастан және мен оларды адаптерленген нұсқада оқимын. Үй менде көп таспа имею және оның қойнауының тыңдауға тырысамын. Кейін мектептің жалғауының мен педагогикалық университеттің шетелдік тілінің факультетіне деген түсу жиналамын. Міне неғып мен көп өздігінен-өзі над ағылшын тілмен жұмыс істеймін. Біреу енжарлан- көп оқы- бас шетелдік тіл, және енжарлан- тапсыр- емтихан ша ол, бірақ бас-басы