ВКонтате:
Әлеуметтік желінің атауын таңдауға екі фактор әсер етті:
Оның негізін салушы Павел Дуров "Эхо Москвы" (Мәскеу жаңғырығы) атты әуе толқынының джинглі болған - "Толық ақпаратпен байланыста" деген сөйлемнің мағынасын ауыстырды;
Нұсқалардың арасынан басқа саттың белгілі бір санатымен немесе классымен ұқсамайтын атауды іздеді. Бұған "контакт" (байланыс) сөзі мінсіз келіп тұрды.
2012 жылы әлеуметтік желініңнегізін салушаларының бірі - Лев Левиев "Известие газетінде атаулар нұсқасының бірі Studlist.ru. болу мүмкіндіген айттты. Бірақ біраз уақыттан кейін бұл нұсқа жойылды, себебі бұл жобаның белгілі бір аудиториясын ғана көрсетті.
Facebook:
Екiншi курс студенті Марк Цукерберг 2003 жылдың 28 қазанында жұптасып орналастырылған фотосуреттерiнде екi адамның тартымдысын әрі сұлуын таңдауға қолданатын Facemashинтернет-сайты жасады.
Бұған қол жеткізу үшiн Цукерберг Гарвард университетiнiң компьютер желiсiнiң қорғалатын бөлiмдерiн бұзды және жеке фото бөлінділерді көшiрiп алды. Гарвард сол кезде (фотосуреттерi бар тiзбе және негiзгi мәлiметпен) студенттiк альбомы болмады. Facemash ағымдағы екi сағат ішінде 450 кірулер және 22 000 фото-көрулерді жүзеге асырды.
Сайт жылдам жайылып өстi, бiрақ Гарвард әкiмшiлiгi сайтты бiрнеше күнге жауып тастады. Цукерберг әкiмшiлiк қауiпсiздiктi, авторлық құқықты, жеке өмiрдің дербестiгiн бұзғаны үшін айыпталды; жазамен ол қуылу керекті. Ақыр соңында айыптаулар сыдырылды. Цукерберг бастапқы жобаға түйлiктi.
Келесi семестр, 2004 жылдың қаңтарында, Цукерберг жаңа веб-сайт үшiн код жаза бастады. 2004 жылдың 4 ақпанында Цукерберг thefacebook.com мекенжайы бойынша TheFacebookтыiске қосты.
Марк Цукерберг өз идеясының атауын Facebook деп қоюы, жоғары сыныптардағы оқу жылдарына байналанысты болды. Оның оқыған аса танымал Phillips Exeter Academy оқу орнында, жаңадан келіп түскен студенттерге курстастарының фотосуреттері, мекен-жайылары мен телефон нөмерлері жазылған анықтама берілген. Анықтаманың негізгі атауы «The Photo Address Book» болды, бiрақ барлық студенттер оны жай ғана «The Facebook» деп атады.
Сайттың iске қосуынан кейiн алты күн өткен соң, Гарвард уиверситетінің жоғары курсының үш студенттері – Камерон Уинклвосс, Тайлер Уинклвосс және Дивья Нарендра - Цукербергке алдандырып тығырыққа кіргізгені үшін, HarvardConnection.com әлеуметтiк желiсiн жасауға көмектесетін сияқты болып алдағаны үшін, оның орынына олардың идеясын қолдана отырып бәсекелесетін өнімді құрғаны үшін айыптады. Олар Harvard Crimson университеттiк газетiне шағым түсіргеннен кейін тергеу басталды. Артынан сотқа Цукербергке қарсы шағым түсірген.
Әлеуметтiк желiдегi мүшелiктер Гарвард колледжiнiң студенттерiмен ғана шектелдi, және онда бiр ай iшiнде гарвардтың студенттерiнiң жартысынан көбі тiркелдi. Содан кейін сайттың өркендеуіне көмектесу үшін Цукербергке Эдуардо Саверин (қаржы директоры), Дастин Московиц (бағдарламашы), Эндрю Мак-Коллум (суретші) және де Крис Хьюз қосылды. 2004 жылының наурызында Facebookтың аумағын Стэнфордқа, Колумбия университетiне және Йеляге дейiн кеңейiткен. Соңыра басқа университеттерде, Бостон университетi, Нью-Йорк университеті, Массачусетс технологиялық институты, содан соң Канада және АҚШ университеттерiнiң көпшiлiгiнде ашылды. 2004 жылдың 4 ақпаны күні Цукерберг TheFacebook-ті мына мекен-жай бойынша іске қосты thefacebook.com.
The Facebook компаниясы 2004 жылдың маусымында Пало-Альтоға (Калифорния) көшті. Сол жылы өзінің алғашқы инвестициясын алды. Компания 2005 жылға $ 200 000 АҚШ долларына facebook.com домен атының сатып алуынан кейiн өзінің The артикльін алып тастады. 2006 жылдың 26 қыркүйегiнен бастап электрондық поштасы бар интернеттiң 13 жастан асқан әрбiр қолданушысы үшiн тіркелуге мүмкіндік ашылды.
2007 жылының 24 қазанында Microsoftтiң $ 240 миллион долларға Facebookтың 1, 6 % акцияларының алғаны туралы жариялады, ал компания 15 миллиард долларларға бағаланды. Microsoft Facebookке халықаралық хабарландыруларды орналастыруға рұқсат алды. Facebook 2008 жылдың қазанында Дублинде өзінің халықаралық штаб-пәтерiнiң ашылуы туралы жариялады. 2009 жылдың қыркүйегiнде пайда табысы туралы тұңғыш рет жариялаған[16][12]. 2010 жылдың қарашасында SecondMarket Inc мәліметтері бойынша компанияның құны $ 41 миллиард АҚШ долларын құрады. Сайып келгенде, Facebook АҚШ-тағы интернет-компаниялардың арасында үшiншi (Google және Amazonнан кейiн) орынға болды болды. 2011 жылдың 2-шi қаңтарында The New York Times газетінің мәліметі бойынша Facebookтың құны 50 миллиард АҚШ долларына жеттi. Осыған сәйкес мәлiметпен 2012 жылға компаниясының IPO өткiзуiн жоспарланады.
2009 жылдан кейiн Facebook трафигі қарқынды өсті. 2010 жылдың 13 наурызында Facebookтың Googleге қарағанда қатысушылары көптеп болды. Сонымен бiргеFacebook сегiз жеке нарықтарында - Филиппин, Австралия, Индонезия, Малайзия, Сингапур, Жаңа Зеландия, Гонконг және Вьетнамдағы жетекші әлеуметтiк желi болды, осы уақытта басқа брендтер тек қана жеке нарықтарда озып келе жатқан, олар Үндістандағы Google Orkut, Жапониядағы Mixi.jp, Оңтүстік Кореядағы CyWorld, Yahoo-дыңТайвандағы өнімі Wretch.cc.
2011 жылдың наурыз айында мынадай хабар тараған: Facebook әр түрлі себептермен күніне сайттан жуықтағанда 20 000 профиль өшіреді екен. Олар әр түрлі бұзақылықтар, соның ішінде спам тарату, контенттен бас тарту, кәмелет жасқа толмағандардың қолданылуы және т.б[18].
2011 жылдың басында өзінің жаңа штаб-пәтері, бұрынғы кампус Sun Microsystems Менло-Парк қаласы, Калифорния штатына көшу туралы хабарлаған
Твиттердің қазақша тарихы табылмадыб, алайда орысшасы жарап қалар:
История Твиттера началась в марте 2006 года как научно-исследовательский проект компании Odeo (Сан-Франциско), первоначально для внутреннего использования. Джек Дорси ввел понятие индивидуального пользования SMS-сервиса для общения с небольшой группой. Первоначально проект задумывался, как возможность ответить на единственный вопрос: «Что ты сейчас делаешь?». Дорси хотел создать некую платформу, которая позволила бы ему постоянно обмениваться с друзьями короткими сообщениями[12]. Сообщения в Твиттере сразу отображаются на странице пользователя и мгновенно могут быть доставлены другим пользователям, которые подписаны на их получение. Оригинальное кодовое название проекта было twttr, навеянное названием знаменитого фотохостинга Flickr и пятисимвольной длиной американских коротких кодов SMS. Работа над проектом началась 21 марта 2006 года в 8:50 вечера по стандартному тихоокеанскому времени (PST), когда Дорси опубликовал первое сообщение Твиттер: «just setting up my twttr»[13]. Первый прототип Твиттера был использован в качестве внутренней службы для сотрудников Odeo, а полная версия была представлена публично 15 июля 2006 года[8].
В октябре 2006 года Биз Стоун, Эван Уильямс, Дорси и другие члены Odeo формируют «Obvious Corporation» и приобретают Odeo и все его активы, в том числе Odeo.com и Twitter.com — с инвесторами и акционерами[14]. Твиттер стал принадлежать отдельной компании в апреле 2007 года[15].
Настоящий триумф Твиттера произошёл в 2007 году на фестивале South by Southwest (SXSW). В ходе мероприятия использование Твиттера увеличилось с 20 000 твитов за день до 60 000.[16] «Люди из Твиттера ловко разместили две 60-дюймовые плазменные панели в конференц-холлах, исключительно для показа потоковых сообщений Твиттера», отметил в Newsweek Стивен Леви. «Сотни зрителей следили друг за другом через постоянные твитты».[17] Реакция на фестивале была весьма позитивной. Блогер Скотт Билзаявил, что Твиттер «абсолютно рулит» («absolutely rul[ed]»). Исследователь социального программного обеспечения Дана Бойдсказала, что Твиттер «овладел» фестивалем[18]. Сотрудники Twitter Inc получили приз Web Award фестиваля с пометкой «мы хотели бы поблагодарить вас в 140 символах или менее. И мы только что это сделали!»[19].
Предыдущая версия логотипа Твиттера, использовавшаяся до 14 сентября 2010 года
14 сентября 2010 года Twitter Inc начала переработку сайта, включая обновлённый логотип.[20] 24 сентября 2010 года была запущена новая версия сайта,[21] которая позволила пользователям смотреть видео и фотографии прямо на сайте и в целом обогатила взаимодействие пользователя с твиттером, сделав его быстрее, проще, функциональнее.
4 октября 2010 года Эван Уильямс заявил, что он покидает пост генерального директора. Дик Костоло, бывший главный операционный директор Twitter Inc, занял кресло Уильямса. Но Уильямс остался с компанией, чтобы «быть полностью сосредоточенным на производственной стратегии»[22].
26 апреля 2011 года интерфейс Твиттера стал поддерживать турецкий язык и русский язык[23].
4 августа 2011 года был окончательно отключен старый интерфейс и все кто им пользовался были переведены на новый, запущенный ещё в 2010 году.
8 декабря 2011 года был запущен новый интерфейс веб-версии и приложений для смартфонов на iOS и Android под названием Fly Twitter[24].
В 2012 Twitter Inc приобрела разработчика защиты для рекламных сетей в Интернете компанию «Dasient»[25].
13 июня 2012 года обновился логотип компании
26 февраля 2013 год года было запущено приложение для смартфонов на Firefox OS[26].