Мұның себептері:
1. Сеть болмауы (бұл оператордан немесе ұялы телефоннан болуы мүмкін)
2. Ұялы телефонның баптаулары (настройки). Оны былай жөндейміз: Меню-Настройки-Конфигурация (Параметры сети деп жазылуы мүмкін, соткаға байланысты) - Операторыңызды таңдайсыз (мысалға активте Activ Wap немесе Activ Internet дегендерді таңдайсыз, егер бұлар жоқ болса 800 нөміріне смс жіберу арқылы алуға болады).
3. Агентіңізді жаңартып көріңіз, яғни басқа агентпен кіріңіз.
4. Сим-картаны қайта ауыстырып көргеніңіз жөн (1.Сим-картаны алып, қайта салыңыз; 2. Басқа адамның сим-картасын салып кіріңіз, қайтадан өз сим-картаңызды салып кіресіз)