+1 дауыс
2.1k көрілді
Югост Конт атты ғалым жайлы не білесіздер?
Жақсы ғалымғо, басы істейд.
мүмкін Огюст Конт?
Танисың ба не?)))))
социология деген пәнболады бізге. сол социологияның негізін қалаушылардың бірі бұл кісі. қалай танымайын?
Нұрболатқа айтып жатырмын, колледжде бірге оқыған сияқты айтты да))))))
Группаласым болған күннің өзінде бұл адам колледжде оқи қоймас, университет десең бір жөн.

2 жауап

+1 дауыс
 
Жақсы жауап

сілтеме википедия

Конт Огюст (19.1.1798 – 5.9.1857) – француз философы, социологияның негізін қалаушылардың бірі. Конт Огюсттың философиялық көзқарасының дамуы 3 кезеңге бөлінеді: бірінші кезеңде (1820 – 26) Конт Огюст еуропалық қоғам дамуының негізгі кезеңдерін суреттеп, әлеуметік реформалардың мүмкіндігі мен оларды іске асырудың тәсілдерін ой елегінен өткізді. Бұл ойлар Конттың “Әлеуметтік философия топтамасы”, “Өткендегі қазіргі заман элементтеріне жалпы баға” (1820),“Қоғамды қайта ұйымдастыру үшін қажетті жұмыс жоспары” (1822), т.б. еңбектерінде қарастырылды. Екінші кезеңде (1830 – 42) Конт өз идеяларын дамыта отырып, қоғам туралы ғылым ретіндегі социологияның негізгі ережелерін тұжырымдайды (“Позитивті философия курсы”). Үшінші кезеңде (1851 – 54) адамзат тарихының бірлігі туралы идеясын қалыптастырып, негізгі ойларын дәйекті дәлелдермен дамытады (“Позитивті саясат жүйесі”). Әлеуметтік өзгерістерді талдау арқылы Конт қоғам тарихындағы теологиялық, метафизикалық және позитивті кезеңдерді анықтады. Оның пікірінше, қоғамды бөлудің және үш кезеңді белгілеудің өлшемдері үстемдік етуші идеялар сипаты арқылы анықталады. Теологиялық кезең дін үстемдігімен, метафизикалық кезең метафизикалық тұжырымдама үстемдігімен сипатталады. Соңғы кезеңде діни және философиялық сипаттағы спекулятивті жүйелердің соңына нүкте қоятын позитивті ғылымдар дамуы жүреді. Бұл кезеңде жаратылыстану ғылымдары үстемдік алып, социология қарқынды дамиды. Конт қоғамдық өмірді талдаудың үш әдісін: бақылау, әлеуметтік тәжірибе, салыстырмалы зерттеумен бірге индустриалды қоғам тұжырымдамасын жасады. Конт адамзат тарихының негізгі үрдістеріне сәйкес капитал мен биліктің капиталистерде шоғырлану процесін оң бағалады. Социумның даму шамасы бойынша қауымдық тәртіппен бірге рухани тәртіп, моральдік ізгіліктер тәртібі орнығады. Қауымдық және рухани тәртіптің ұлғаюымен соғыстар анахронизмге (ескіліктің қалдығы) айналады және Батыс елдері индустриалды қоғам дамуы бойынша басқа елдерді жаулап алу саясатынан бас тартуы керек, оларға өз өркениетін күштеп таңбауы тиіс. Конттың пайымдауынша, индустриалды қоғамда соғыс маңызды рөл ойнамайды. Соғыс ретке келтірілген еңбекке адамдарды зорлықпен көндіру, ірі мемлекеттер құру құралы ретінде қажет. Соғыс еңбекке үйрету және мемлекетті қалыптастыру тәрізді екі жақты тарихи миссияны орындады. Индустриалды қоғамда еңбекті ғылыми ұйымдастыру маңызды рөл атқарады. Әрбір адам өзінің қабілеттеріне сәйкес лайықты орнын алып, қоғамдық әділеттілік орнайды (қараңыз Индустриалды қоғам). Батыс әлеміндегі ықпалды философиялық ағымдардың бірі позитивизмнің негізін қалаушы Конт философияны ғылымға тән сипаттардан азат ету туралы идеяны көтерді және дәлелді білімге арқа сүйеді. Конттың пікірінше, білімді мынандай жағдайда позитивті деп санауға болады: 1) нақты, дәл және анық болғанда; 2) эмпирикалықбақылау процесінде алынғанда. Философия “ғылым падишасы” – астамшыл ғылым болуға ұмтылмай, нақтылы ғылым болуы тиіс. Бұл идеяларға Конт қоғам тарихын, әлеуметтік өзгерістер динамикасын талдау нәтижесінде келеді. Ол өз зерттеулерін қорытындылай келе, интеллектуалдық және техникалық қос эволюция заңын тұжырымдады. Тұтас алғанда бірі-біріне сәйкес келетін интеллектуалдық дамудың 3 деңгейін және техникалық дамудың 3 кезеңін анықтады. Теологиялық –дәстүрлілікке, метафизикалық – индустриалдыққа дейінгіге, позитивті – индустриалдыққа сәйкес келеді. Конттың ойынша, индустриалды қоғамға өту позитивті білімнің қарқынды дамуымен, нақты ғылымдардың басымдылығы арқылы жүреді. Конт позитивизмі философияның мәні мен міндетін және оның ғылымға қатынасын айқындау төңірегінде дәйекті пайымдау (дискурс) бастаған философияның дамуындағы жаңа ағым, позитивизм философиясының қалыптасуындағы бастама болып табылады.

Википедиядағы ақпаратты өңдеп қойса не болад ? Ана сілтемеге кіріп бас жағын қараш)))
0 дауыс

Позитивизм: Огюст Конттың философиялық көзқарастары. 1. Позитивизм-философияны тұрақты ғылыми негізге қоюға ұмтылатын философияның бағыты. Позитивизм философиялық ойдың ағымы ретінде XIX ғасырдың 30-шы — 40-шы жылдарында пайда болды, үлкен эволюция өтті (махизм, неопозитивизм, постпозитивизм және т.б.). Қазіргі заман дәуірінде кеңінен таралған және танымал. Негізін қалаушы позитивизма болып саналады Огюст Конт (1798 — 1857) - француз философы, оқушы Сен-Симона. Позитивизмнің қалыптасуы мен дамуына Джон Милль (1806 - 1873) және Герберт Спенсер (1820 - 1903) үлкен үлес қосты. 2. Конттың пікірінше, материализм мен идеализм арасындағы философиялық дау маңызды негіз жоқ және мағынасыз. Философия материализмнен де, идеализмнен де бас тартуы және позитивті (ғылыми) білімге негізделуі тиіс. Бұл: * философиялық білім нақты және сенімді болуы керек; * оған жету үшін философия тану кезінде ғылыми әдісті қолдану және басқа ғылымдардың жетістіктеріне сүйену керек; * философияда ғылыми білім алудың негізгі жолы-эмпирикалық бақылау; * философия қоршаған әлемнің "ішкі мәні" және ғылымнан алыс мәселелер емес, фактілерді ғана зерттеуге тиіс; * философия құндылықтық тәсілден және зерттеу кезінде бағалау сипатынан босатылуы тиіс; * философия "ғылым патшасы" болуға ұмтылмау керек, аса терең, ерекше жалпы теориялық дүниетаным — ол нақты ғылыми (қандай да бір басқа емес) құралдардың арсеналына сүйенетін нақты ғылым болуға және басқа ғылымдардың арасында өз орнын алуға тиіс. 3. Конт сондай — ақ зияткерлік және техникалық екі эволюция Заңын ұсынды. Осыған байланысты философ бөлген: * зияткерлік дамудың үш сатысы; * техникалық дамудың үш сатысы • Зияткерлік даму сатысына: * теологиялық (дүниетаным дінге негізделген); * метафизикалық (дүниетаным, интеллектуалдық даму жүйесіз, ықтималдық білімге негізделген); * позитивті (ғылымға негізделген). Техникалық даму сатысына: * дәстүрлі қоғам; • доиндустриальное общество; * индустриялық қоғам • Жалпы зияткерлік және техникалық даму сатылары бір-біріне сәйкес келеді: * теологиялық-дәстүрлі қоғамға; * метафизикалық-индустрияға дейінгі қоғамға; * позитивті (ғылыми) — индустриялық қоғамға. Конт философиясы позитивизмнің негізін салды. Одан әрі (бүгінгі күнге дейін) позитивистік философия басқа философтардың қатарын толықтырып, жетілдірді.

...