0 дауыс
760 көрілді
Қалай сүйікті ісіме айналдыруға болады? Әсерін тигізетін жауаптарыңыз бар ма?

3 жауап

0 дауыс
 
Жақсы жауап
мысалы менің жек көретін пәнім география мен биология болатын,,,,мысалы геграфиядан ғалымдар туралы оқысам суретіне қарап ой мынау осыны зерттеген ,,,,көзі бакырайып кеткен екен әсілі осыны білем деп сойткен ау деп приколга айналдырып алам,сосын есімде қалады,,,,,,,,

бірақ ,кейде оқығым келмегенде ата-анамның сөздері есіме түсіп оқуға тырысып кетемін

қанатты сөздер,жігер беретін сөздерді жазып бөлмеме іліп қояам,,,,

сабакты суйікті іс ету онай,,,,білсем екен,,,ана окушыдан асып кетсем екен деп ішіңізден ойлаңыз бірақ болашағыңызды суйкті мамандығыңызды ойлап сол жайлы оқып жүрсеңіз ұнатып кетесіз
–2 дауыс
Сабақ оқу деген үлкен еңбек қой. Одан алған ләззатыңды сөзбен жеткізе алмайсың. Қажеті шын ниетің болса болды. Мен кітап оқығанда егер ниетім болып тұрса, қызықтап, рахаттана, тамсана оқимын, ал ниетсіз оқысаң миыңа ештеңе қонбайды.
0 дауыс

кішкене дін жағына кетіп жатса айып етпе. 

Бұрһануддин Зарнужи - Тәлімгер тағылымы кітабынан өзім түйгендерімді жазып шығайын. 

1)Шарт . (Мысалы мусылманша- әрбір мусылман өзіне қажетті иман шарттарын, құлшылық,қарым-қатынас , тұрмыс қағидаларын біліп жүруі шарт. ) ал Саған мұғалімнің айтқанын орындау шарт болар балкім.

2)Ниет. (Яғни сол оқиын деп откан пәніңе пиғылың дурыс болу керек. мысалы менің осы пәнді оқудағы ниетім өзімді және халықты ағарту, халыққа қызмет ету)

3) оқуда жолдас таңдау.(білім алу жолындағы жолдасың -жөні түзу адам болуы керек)

кісі жайлы сұрама ,серігіне қарағын

әр адамның сипатын жолдасына балағын.

жаман болса серігі, көп күттірмей қаш одан. дейді.

4)Білімді және білім иелерін құрметтеу. ( Сізді үйреткен ұстазды құрметтеу. Сахаба Али"р.а) былай деген. мен өзіме бір әріп уйреткеннің құлымын. қаласа мені сатып жіберсін, қаласа бостандық берсін. қаласа құл етсін. деген. қазір бізде ұстаз құрметтеу қалып бара жатыр. Ой ана апай тупой түк білмейді деп шығад мектептегілер де вуздағыларда, бұл дұрыс емес. мысалы кейбір ережелерді айтып отейін.

мұғалім мен оқушы қарым қатынасы.

1. шәкірт ұстазға тым жақындамағаны абзал. Садақ бойындай алшақ болғаны жақсы.

2. ұстаздың алдына түсіп жүрмеу.

3 орнына отырмау

4 рұқсатсыз сөз бастамау

5 устаз шаршап турса,сауал қоймау

6 устаз ашуынан сақтанып, ризалығын алуға тырысу.

мұғалім мен дәрігерге расында, 

көрсетпесең құрмет, бермес кеңесін

дәрігерге дөрекілік ашуға

барар болсаң, дертке сабыр етесің.

Мұғалімге дөрекілік жасасаң

Надандыққа көніп мәңгі өтесің!

Кітапты қадірлеу. Кітапты ,қаламды дәретпен ұстаған абзал. 

Дәптерге әдемі етіп жазу,әріпті тым кішірейтпеу, қағаз шетінен орын қалдыру.

Білім алушы жолдастарды құрметтеу. Олардың түсінбей қайта сұраған нарселеріне сабырлылық таныту, құлақ асып бірнеше марте тыңдай салу. 

5)білім алу үшін жаман мінездерден арылу. Тәкаппарлықпен басқа білім қонбайды.

6) білім алуда табандылық таныту. (кім табанды болса-мұратына жетеді. Кім есікті қағып күтіп тұрса, ішке енеді дегендей) кейде түндерді уйқысыз өткізгенде абзал. кім түнді ұйқысыз өткізсе,күндіз жүрегі қуанады дейді. түннің ауелгі және соңғы уақыттарында сабақ қайталаған жөн. Ақшам мен Құптан арасы, және сәресі уақыты берекеге толы. Бір жағынан шәкірт өзін қинай бермегені жөн. кейде өзіне жұмсақтық танытканда жақсы. Кей кісі бойындағы жалқаулық-қақырықтың көптігінен. Қақырық көптігі- көпсу ішуден, көп су ішу-көп тамақ жеуден. Тоқ қарындық,зеректік пен сергектікті азайтады. Кепкен нан,аш қарынға мейіз жеу, мисуак қолдану-қақырықты жояды. 

7) Сабақты бастау, оның мөлшері мен тәртібі.    сабақты жаңадан бастаушы сабақты оңай екі рет қайталаса жаттап алатындай тапсырмадан бастағанын жөн. сосын ар күні бір дәрістен қосып отырады. сабақ бір- қайталау мың рет. Түсінбеген сабағынды жазба. тек түсінген бөлімдерін өзіңе түртіп ал. дәрісті қайталау қиындататындай,өзін шаршатып дауыстап оқымауы керек. Оқим деп отқан пәніңнің сбақ алау барысында ұзақ үзілістен сақтан. мысалы апай тапсырма берді ма оны 1 жетиге, 2-3 жетиге дейін созып журе беру деген сиякты. рте тұру барлық істің берекесін арттырады. 

8) жаттау қабілетін күшейтетін нәрселер. Е

ыждахаттылық, тамақты аз жеу, түнгі намаз, құран оқу, шама келгенше базар тамағын жемеуге тырысу. себебі оған кедей-кепшіктің көзі түседі, бірақ сатып алуға шамалы жетпейді, қызығады да кете барады. Бұдан тамақ қорланады да, берекесі кетеді. 

9) Ұмытшақтың тудыратын істер. : кунәлі істер, дүние байлық үшін уайым жеу, үздіксіз жұмысбастылық, көк кориандр, кышкыл алма жеу, асылған адамға қарау, ужастик киноларды қарау, қабірдегі көк тас жазуларын қарау, т.б. 

Духа намазы, уақиға суресі, мулк, муззаммил , лайли, т.б. сурелерін оқындар. т.б.

 

 

 

Ұқсас сұрақтар

...