Этюдті біз актердің ең бірінші өнерге басатын қадамы деп айтуға болады. Этюд ол актер үшін сахнаға тартатын жол, бірақ ол жолда көптеген қиындықтан туады.
Этюдтың маңызды үш түрібар зат этюды, жануар этюды, адам этюды. Этюд құрлымын біз беске жіктейміз басы, ортасы, оқиғасы, шиеленісуі, соңы деп.
Этюд қою үшін ең бірінші сенің зейінің болу керек әр істеген ісің, қимылың барлық детальдерге мән беруің керек және қиялың, елестету білу керек және бес сезім мүшесін қолдану білу керек ол көру. есту, иіс сезі, дәм сезу, сипап сезу.
Зат этюды: бір затты тірліту, яғни сен салайндеп жатқан затыңа мінез бітіру.
Мысалыға: сен холодильник саламдеп шештің. оны салу үшін әрине ең бірінші холодильниктің пластикасын зерттейсің, өйткені пластика арқылы ол қандай зат екенін көрсетесің және ол заттың қандай түрі екенін көрсетесің(мысалы холодильниктың түрі көп: екі есікті, бір есікті, құттай, ұзынба дегендей нақтылайсың. Және ол холодильникке мінез бітіресің ол көнеме немесе су-жаңама? адамдарга деген көзқарасы қандай? есікті ашып тамак немесе т.б алғанды ұнатама, ұнатпайма, дегендей мінезін зеттейсің. содан кейн оқиға ойластырасын.мысалы этюдтың басында белгілі бір оқиғамн басталу керек. мысалы холодильникты тоққа қосқаннаң кейін ол оянып басталуы мүмкін ол су жана болатын болса біріншірет оянып тұр айналаңа таңқалып көріп, баға беріп дегендей. Басы басталғаннаң кейін бір әйел адам келіп есігін ашып дыңқыл шүберекпен ишін сүртеді ол саған ұнайма немесе ұнамайма соны мимика арқы көрсетуге болады. бірақ мимика болғанді бірінші монолог жүреді іштей ойланасың ішін сүртіп жатыр қандай рахат, ана сүртіп жатқан айелге рахмет айтқын келіп бірақ аттен солей алмайсың сондықтан рахметіңді іспен дәлелдейсі оның салған тамақ су ет барлығын сақтап жақсы жағынан көрсетесің. Одан әрі бір оқиға болу керек аяқастынан тосыннаң келген жағдай болу керек. Мысалы айел сүйтіп ішін сіртіп жатып сылы шүберегін холодильниктің ішіне қойып өзі белгілі бір себеппен кетіп қалады(оға нтелефон звандап қалу мүмкін немесе біреу шақырып қалу мүмкін). Содан сулы шүбекректең су тамшылап ағып бастайды сен ол суды көріп қорқа бастайсың судан қорқасын жанып кетеміндеп тамшылап ағып жатып ақыры су кіріп кетті делік ол быжылдас сырылдап куа бастайды, қиналасың ана айелкеліп дереу тоғын суырып жібереді содан сөніп қаласын міне соңынада жеттік.
Этюд 2мин тан басталады 4, 5 мин тан аспаған жөн болар. өйткені қызықсыз ұзақ болып кетеді.
Бұл тек жәй жана тілмен түсіндіріп жазғаным этюд барысында Станиславский жүйелері қолданылады. Мысалыға зейін шембері, қисынмен сабақтастық, шлейф, киелі күш егер де, өлшем ырғақ, сенім мен сезім бес сезім мүшелері және т.б.деген теориялар қолданылады.
Этюдтың маңызды үш түрібар зат этюды, жануар этюды, адам этюды. Этюд құрлымын біз беске жіктейміз басы, ортасы, оқиғасы, шиеленісуі, соңы деп.
Этюд қою үшін ең бірінші сенің зейінің болу керек әр істеген ісің, қимылың барлық детальдерге мән беруің керек және қиялың, елестету білу керек және бес сезім мүшесін қолдану білу керек ол көру. есту, иіс сезі, дәм сезу, сипап сезу.
Зат этюды: бір затты тірліту, яғни сен салайндеп жатқан затыңа мінез бітіру.
Мысалыға: сен холодильник саламдеп шештің. оны салу үшін әрине ең бірінші холодильниктің пластикасын зерттейсің, өйткені пластика арқылы ол қандай зат екенін көрсетесің және ол заттың қандай түрі екенін көрсетесің(мысалы холодильниктың түрі көп: екі есікті, бір есікті, құттай, ұзынба дегендей нақтылайсың. Және ол холодильникке мінез бітіресің ол көнеме немесе су-жаңама? адамдарга деген көзқарасы қандай? есікті ашып тамак немесе т.б алғанды ұнатама, ұнатпайма, дегендей мінезін зеттейсің. содан кейн оқиға ойластырасын.мысалы этюдтың басында белгілі бір оқиғамн басталу керек. мысалы холодильникты тоққа қосқаннаң кейін ол оянып басталуы мүмкін ол су жана болатын болса біріншірет оянып тұр айналаңа таңқалып көріп, баға беріп дегендей. Басы басталғаннаң кейін бір әйел адам келіп есігін ашып дыңқыл шүберекпен ишін сүртеді ол саған ұнайма немесе ұнамайма соны мимика арқы көрсетуге болады. бірақ мимика болғанді бірінші монолог жүреді іштей ойланасың ішін сүртіп жатыр қандай рахат, ана сүртіп жатқан айелге рахмет айтқын келіп бірақ аттен солей алмайсың сондықтан рахметіңді іспен дәлелдейсі оның салған тамақ су ет барлығын сақтап жақсы жағынан көрсетесің. Одан әрі бір оқиға болу керек аяқастынан тосыннаң келген жағдай болу керек. Мысалы айел сүйтіп ішін сіртіп жатып сылы шүберегін холодильниктің ішіне қойып өзі белгілі бір себеппен кетіп қалады(оға нтелефон звандап қалу мүмкін немесе біреу шақырып қалу мүмкін). Содан сулы шүбекректең су тамшылап ағып бастайды сен ол суды көріп қорқа бастайсың судан қорқасын жанып кетеміндеп тамшылап ағып жатып ақыры су кіріп кетті делік ол быжылдас сырылдап куа бастайды, қиналасың ана айелкеліп дереу тоғын суырып жібереді содан сөніп қаласын міне соңынада жеттік.
Этюд 2мин тан басталады 4, 5 мин тан аспаған жөн болар. өйткені қызықсыз ұзақ болып кетеді.
Бұл тек жәй жана тілмен түсіндіріп жазғаным этюд барысында Станиславский жүйелері қолданылады. Мысалыға зейін шембері, қисынмен сабақтастық, шлейф, киелі күш егер де, өлшем ырғақ, сенім мен сезім бес сезім мүшелері және т.б.деген теориялар қолданылады.