0 дауыс
32.0k көрілді
Осы батыстықтардың аузынан түспейді, өздерінен сұрасаң, өздері білмейді..

15 жауап

+3 дауыс
 
Жақсы жауап
Мен оңтүстіктенмін біз жақта қасқа деп шекесі ақ малдарды айтады мысалы қасқа сиыр
+2 дауыс

Мен де батыстанмын ол сөз ол адамнын бір нарсеге таңқалғандағы,ал сендер жакта ол не магына

барлық ситуацияда айтуға болатын универсал сөз ғой я)))
РАМАЗАН ҚИЫНБАЕВ сайттың бірінші ережесі - қазақ тілінде жазу керек.
Сайт ережесін сақтаңыз.
0 дауыс
Мен Оңтүстіктенмін, мен жақтада айтылады, бірақ өте сирек естимін. Топо "да ну" деп таңқалғандағыдайда айталды ма солай)
Түркістандықтар ,таңқалғанда "өлә" дейді. Мен ең бірінші осы сөзді естігенде," өл" деп айтқан екен деп ренжіп қалғаным бар.
Өләә дейтін   Тайландтықтар ғооо    Өләә Өләәә
Белгісіз
0 дауыс
қасқа,нән,зәт,койшиш,баршиш,айтшиш,журшиш айта берсен коп.Онтустикте майда деп жатат,акшаны майдалап бересз бе деп айтатыны кызык,
иә, солай айтамыз! оның несі қызық? сіздерде қалай айтады?
уақтап бересізба, уақ барма деп
+2 дауыс
Қасқа деген батысты танытып тұрған одағай сөз ғой
+1 дауыс
Қасқа-деген ол түгел батыстың сөзі емес,маңғыстаудың сөзі,бізде -Атырауда ол сөз көп айтылмайды
Маңғыстауды кіші әріппен жазыпсыңда, Атырвуды неге үлкенмен жазасың?! Маңғыстау саған не жамандық істеп соншама?!
Керісінше Атырауда көп айтылад
Белгісіз
0 дауыс

батыс өңірінен келгендер  ???  Сұрағын Біртүрлі екен :(

Менинже танқалғанда айтат шигар,Онтустык онирде мааааа,Өлааа,деп айтат сондай магына шигар
Қасқа деп тек ЕшҚАШАН Таңқалғанда айтпайды!!!!! және маааа деп Батыс өңірде айтады ал Өлааа деп айтпайды ешкім!!
Белгісіз
+1 дауыс

Сіздерді түсінбеймін,"Батыста неге олай дейді,батыста неге бұлай дейді"-деп шыға келесіздер,тек батыста емес, басқа жерлердің де өз сөздері бар,бізде айтылмайтын,мысалы өләә,майда,сым-деген сияқты

0 дауыс
Сонда мына сөздерді біреуден естісем төшна батыс болғаны ғой!!
Ия, бірақ мен өзім батыстікі болсам да мына сөздерді білмеймін--кетіргіш,тәш!,ығышиш , ақшаны уақтайсың ба?
Міне, осылар мүлдем таныс емес.
"Қасқа "деген сөзді естим, бірақ ешқашан айтаймын.Әжелер айтады))
:o
Мүмкін, "кетіргіш"деген ,батыстың логикасы бойынша ,кетіретің бір нәрсе шығар!))
АНА ОҢ жак ТӨмен БҰРЫШЫНДА ТҰРҒАН ӘДЕМІ ЕМЕС ПЕ ИӘ Дегенін КЕІТІРП ТАСТАСЫН
Белгісіз
+1 дауыс
әр елдің салты басқа,иттері қара қасқа дегеннен аңғару тиіс.
0 дауыс

Қасқа дегеннің әр түрлі мағынада айтылады.Маңғыстауда қасқа деп әйел адамдар ерсі,жаман қылықтарға таң қалғанда айтады.Ал қарақасқа деп біреуге аяушылық білдіргенде айтады.

0 дауыс
қасқа) дым білммейсіндерго қасқалар))))))))

Қасқа тоңып қалды-ау! (жаурап қалды-ау)

Қасқа, қолынан дым келмейді

екі адам сойлейсп трған кезде, біреуі абайсызда бірдене бүлдірсе яғни сындырп алса, бұзып алса, әйтеуір бірдене бүлдірсе Қасқа деп күлгендей айтады))) яғни кекету! Күлу, мазақтау типа) барымша жеткіздім деп ойлайм) өзім жиі қолданам. біздің жақта бәрі түсінеді бұл сөзді!!!!!!!!!))))))))))))

БҚО, ОРАЛ қаласы
0 дауыс
Батыс өңірде қасқа деп бейшара, сорлыларды атайды, білуімше
0 дауыс
Қасқа және Қасқыр (жігітті ұлықтағанда «Ой, қасқа, ер екен ғой!» (қасқа+ер) деп бөріге теңеу – Б.Ж.) сөзінің этимологиялары ортақ. Батыс жағындағы Кіші жүз қазақтары бір-біріне немесе әлденеге деген таңқалысын білдіргенде «О, қасқа!» дейді. Қазақта «Қасқалар мен жайсаңдар» деген ұлықтаудың түрі бар. Төрт түліктің маңдай таңбасын қасқа (қасқа төбел, құла қасқа, сары қасқа, қара қасқа, т.б.) дейміз.
0 дауыс

"ҚАСҚА" СӨЗІ МЕН ҰҒЫМЫ ТУРАСЫНДА

"ҚАСҚА" сөзі ежелгі тәңірлік танымнан келе жатқан ұғым. Оның бүгінде жұқанасы қалған. Бұл сөз тек Маңғыстауда емес, бәрін Маңғыстауға тели беру дұрыс емес, барлық батыс облыстарында жиі қолданыста. Бұның екі мағынасымен қолданылады. Біреуді бейшара деген мағынада: "Қасқа болған екенсің", екніш мағынасы керісінше біреуді мықтысығанда: Өй, қасқа-ай! Нағыз ерсің ғой!  

Неге бұлай? Тәңірлік таным бойынша маңдайында ағы бар мал қасиетті саналады да, оны Тәңір жолына құрбан ету қасиетті іс саналған. Сондықтан бозқасқа жылқы шалу, қой шалу содан қалған. Сонымен бірге маңдайында қалы бар адам да ерекше белгісі бар жан ретінде қабылданады. Ол қыпшақтар көп араласқан орыстарда сақталған: "Богом меченный" дейді. 

"Қасым ханның қасқа жолы" деген тәмсіл Қасым хан есіміне ұйқастыра салу үшін айтылған емес, ол ежелгі тәңірлік танымға негізделген ел басқару тәсілі дегенді меңзейді.

Бұған қатысты "қасқайу" деген етістік бар. Бұл да екі мағынада айтыла береді: біреуі тайсалмай жасалған әрекет болса, екіншісі қыйын жағдайға тап болған жайтты меңзейді.

Енді неге жағымсыз мағынаға тап болды? Бұл - ислам идеологиясының жемісі. Бір идеология екіншісін ығыстыру үшін алғашқысы негізделген құндылықты тәрк етеді, мазақ қылып, жағымсыз бейне мен кейіпке, мағынаға итермелейді. Міне  осыдан келіп, ұғымдардың екі түрлі, қарама қайшы мәндері қалыптасады.

Енді осыдан келіп, жалпы тәңірлік танымның өмірден көп ығыспаған өңірі неге батыс өңірі деген сауал туындайды. Мәселе ол өңірдің көшпелі өмір салтын кенжелетіп ұстап, отырық өмір салтына барынша салғырт кіріскендігінде. Көшпелі атасалтты барынша сақтап келгендігі мен басқа идеологияның басқынына төтеп беріп, кері итермелеп отырғандығында.

...