Сапаркүл, басқа мектепке ауысып кетсең хабарласып тұруыңа болады, бірақ ағаш бір жерден көгереді дейді ғой, саған қатысы жоқ әңгіме негізі, мен де баяғыда басқа мектепке ауысатын кезде достарымды қимай, күнде өз мектебіме келіп тұратын едім, сосын біраз бармай жүрдім, тек телефонмен, сосын жәй-жәй көшеде кетіп бара жатып привет пока дейтін болдық, ал қазір бір-бірімізді көрсек танымай өтіп кете беретін болдық, танып тұрсақ та..(( жәй айтам, амандасып өтемін, бірақ баяғыдай жақын емес, көзден кеткен соң, көңілден құстай ұшады екен, бір жағынан ауысқаным жақсы болды ма деп қоямын, бұрынғы мектебімде баға үшін таласып оқитын едік, миымызға түсініп кірмесе де жаттап келіп, күнделікке жақсы баға алу үшін талпынатын едік, 4 қойып қойса апайымызға өкпелеп, жылап отырып қалатын едік, сондай ұйымшыл ек, ал басқа мектепке ауысқан кезде 4 -тің өзін апайдың артынан жүгіріп, жалынып жүріп алушы ек, қайран мектебім десиш..)) Бірақ, біліммім соның арқасында жаман болмады, ал енді ойлап көріңіз қайсы жақсы?
Оқушылары ұйымшыл, бірақ білім жоқ.
Білім бар, бірақ оқушылары ұйымшыл емес
қайсысы жақсы? Сұраған себебім, менде мектептерде осындай болды.
Жәси
пікір