1ші және 2ші жылдамдық деңгейінде жиі қызады, себебі радиатордың салқындатқышы әлі жетпейді. Негізі қандай машина, қай жылғы сол туралы нақтырақ жазсаң, нақтырақ жауап алар едің.
Опел вектра 95, коробка автомат 1-2ші жылдамдық дегенімен көп жүрмейм, D мен R го көбіне қолданатыным.
аа, онда мотордың дыбысын естісей, сен педальді жай бассаң мотор жай айналады, енді автоматта ол сәл қиындау, ең бастысы моторды жоғары оборотта көп ұстама, қаланың ішінде шынымен де 100ге дейін қызу ол қалыпты, тахометрге қара, 1х1000 деп тұрады, соны 3тен асырма, 3000-нан жоғары айналдырмауға тырыс моторды.
Педальді қорықпай бас :) Арылдап тұрса да аяқтарың қатып қалатын шығар педальда )))
Оған себеп болатын жағдайлар өте кеп көрмей айту қиын. Ал енді оған көлігіңіздің маркасының немесе жылының еш қатысы жоқ. Негізі 100 градус қалыпты деңгейден көп жоғсары емес, кез-келген қозғалтқыштың жақсы жұмыс істеуі үшін қалыпты деңгей 90 градус, одан төменде қозғалуға болмайды. Өкінішке орай біз оны сақтай бермейміз.
1.Родиатор бiтiк болса церкуляция қалыпсыз болып суы көтерiледi. 2.Термостат деген приборы бар суы белгiлi бiр градусқа көтерiлгенде термостат ашадыда су айналым көлемiн ұлғайтып суы шектен тыс көтерiлiп кетуiнiң алдын алады.
3. Тоқ жүйесi дұрыс болмаса мысалы бабиннен шыққан ток трамблёрге барадыда одан свечтерге тең тарауы тиiс. Свечтiң проводтары токты далаға шашатын болса және свеч дұрыс жасамаса (машина перевой болса) суы көтерiлуi мүмкiн.
4. Көлiктiң зажиганиясы дұрыс болмаса.
5.Помпа iстен шықса, потрубкалар бiтелiп қалса суы көтерiледi. т.с.с