пирамида дін емес, бұл сауда айналымындағы бір құрылым.
Дүние жүзінде тауарлар 4 жолмен таралуда:
1) ОРТ(оптовая розничная торговля) бұған базарда не сатылса соның бәрін мысал ретінде келтіруге болады. бұл тауардың качествасы онша бола бермейді. және мұнда 3 жақ жұмыс жасайды. 1жақ тауарды ең төмен бағаға сатушылар, 2ші жак посредниктер базардағы,дүкендегі сатушылар (үстіне 5-10теге қосып сататындар) және сатып алушылар.
2) ПП (прямая продажа) аты айтып тұрғандай,өздері өндіріп өздері сататындар,бұларда тауар качествосы шамалап жақсарады.
3) СМ (сетевой маркетинг ) Орифлейм,эйвон,тағысын тағы,качествосы алдғ екеуге қарағанда біршама тәуір. Арнайы катологтары бар, жүйелі түрде жұмыс жасайтын компаниялар ,құрамында тауар таныстыратын ,тарататын представительдері бар. осы СМ құрылымы пирамидаға негізделген. Ең бастапқылар ақшаға байып отырады, қалғаны құл сияқты 5 поценттен 10процентке,одан 15ке жетем деп уміттеніп,жүгіріп жүреді. А на самом деле оларға ешқашан жетпейді,ақыры работа по наимуға қайтып келеді. ол адамның характеріне байланысты. осында айта кететін жайт, бұл СМлер тауарларын екіге бөліп өндіреді яғни дамыған елдер үшін және дамып келе жатқан елдер үшін. мысалы мерикей сумкасы өте качественный,сіз айта алмайсыз мынау не качественный деп өйткені дәл сіздің қолыңыздағы сумканың улгісі еуропада өте качественный. Және Мерикей мировой статусы бар компания, оны біздің Қазақстан сияқты жаңа дамыған ел халқы коменті құлата алмайды. осылай болып жатқан принципке көнуімізден басқа амалымыз жоқ.
4) Франшейзер мұны түсіндіру қиындау, өйткені көп адам түсіне бермейді. былай түсіндірейін, мысалы сіз жаңа бір идея таптыңыз,мысалға кофе жасаудың өзгеше бір тәсілі делік. Бірақ сіздің кофеңізді ешкім алмайды? неліктен,деп ойлайсыз?? я дұрыс айтасыз, өйткені атағы шығып кеткен Массоfе фирмасы барғой. сіз өз товарыңызды қанша мақтасаңыз да көп адамдар бұрынғы білетін жағына қарай жүгіреді. Сондықтан сіз франшейзер сатып аласыз,қыруар ақшаға. Бірден өрлеу сатыларынан өткен -ақ знаменитая фирма болып шыға келесіз.
осындай құрылымдарға байланысты енді адамдардың жұмыс жасау принциптеріне келсек:
бұл да төрт түрден тұрады.
1) Работа по найму ( гос программалармен жұмыс жасайтындар,яғни мұғалімдер,враятар,тағысын тағы... пенсия жүреді, жер сілкіністері ,бола қалса,яки крезис болса,бір шараларын қарастырады,мемлекет қарамағында болғандықтан, анау-мынау короче понятно)
2) Линейный бизнес ( кафе,дүкен, сондай өз еңбегімен ашып алғандар, қарамағында адам аз, онда табылатын табыстар тұрақты деп айту қиын болашағы бұлыңғыр деп айтуға болады. Өрт бола қалса, дауыл,крезис болса,никто ответственность не несет.)
3) Большой бизнес ( ірі -ірі компаниялар қарамағында адамдар тобымен жұмыс жасайтын, олар бірнеше қалаларды қамтуы мүмкін. )
4) Инвестиция ( ел мен ел арасында , ) жалпы мұны түсіндірмей-ақ қойян, естіліп жүрген сөз ғой.
ал дінге келер болсақ, көптеген ағымдар пирамида құрылымымен құрылған. олардың басты мақсаты адамдарды бір нәрсеге сендіріп, қолындағысының бәрін иемденіп, мал сияқты уысында ұстау.
ондай қара ниетті адамдар адамның рухани жан дүниесі - ахиллесовая пятя екенін біледі. сондықтан оны бірдеңеге иландырады. сосын адамдар өз қолындағы байлығын өз қолымен қалай апарып бергенін де білмей қалады. мұнда да артына адам тартсаң мыншаға кенелесің деп жалған үміт ұялатады жүрегіне.
Дүние жүзінде тауарлар 4 жолмен таралуда:
1) ОРТ(оптовая розничная торговля) бұған базарда не сатылса соның бәрін мысал ретінде келтіруге болады. бұл тауардың качествасы онша бола бермейді. және мұнда 3 жақ жұмыс жасайды. 1жақ тауарды ең төмен бағаға сатушылар, 2ші жак посредниктер базардағы,дүкендегі сатушылар (үстіне 5-10теге қосып сататындар) және сатып алушылар.
2) ПП (прямая продажа) аты айтып тұрғандай,өздері өндіріп өздері сататындар,бұларда тауар качествосы шамалап жақсарады.
3) СМ (сетевой маркетинг ) Орифлейм,эйвон,тағысын тағы,качествосы алдғ екеуге қарағанда біршама тәуір. Арнайы катологтары бар, жүйелі түрде жұмыс жасайтын компаниялар ,құрамында тауар таныстыратын ,тарататын представительдері бар. осы СМ құрылымы пирамидаға негізделген. Ең бастапқылар ақшаға байып отырады, қалғаны құл сияқты 5 поценттен 10процентке,одан 15ке жетем деп уміттеніп,жүгіріп жүреді. А на самом деле оларға ешқашан жетпейді,ақыры работа по наимуға қайтып келеді. ол адамның характеріне байланысты. осында айта кететін жайт, бұл СМлер тауарларын екіге бөліп өндіреді яғни дамыған елдер үшін және дамып келе жатқан елдер үшін. мысалы мерикей сумкасы өте качественный,сіз айта алмайсыз мынау не качественный деп өйткені дәл сіздің қолыңыздағы сумканың улгісі еуропада өте качественный. Және Мерикей мировой статусы бар компания, оны біздің Қазақстан сияқты жаңа дамыған ел халқы коменті құлата алмайды. осылай болып жатқан принципке көнуімізден басқа амалымыз жоқ.
4) Франшейзер мұны түсіндіру қиындау, өйткені көп адам түсіне бермейді. былай түсіндірейін, мысалы сіз жаңа бір идея таптыңыз,мысалға кофе жасаудың өзгеше бір тәсілі делік. Бірақ сіздің кофеңізді ешкім алмайды? неліктен,деп ойлайсыз?? я дұрыс айтасыз, өйткені атағы шығып кеткен Массоfе фирмасы барғой. сіз өз товарыңызды қанша мақтасаңыз да көп адамдар бұрынғы білетін жағына қарай жүгіреді. Сондықтан сіз франшейзер сатып аласыз,қыруар ақшаға. Бірден өрлеу сатыларынан өткен -ақ знаменитая фирма болып шыға келесіз.
осындай құрылымдарға байланысты енді адамдардың жұмыс жасау принциптеріне келсек:
бұл да төрт түрден тұрады.
1) Работа по найму ( гос программалармен жұмыс жасайтындар,яғни мұғалімдер,враятар,тағысын тағы... пенсия жүреді, жер сілкіністері ,бола қалса,яки крезис болса,бір шараларын қарастырады,мемлекет қарамағында болғандықтан, анау-мынау короче понятно)
2) Линейный бизнес ( кафе,дүкен, сондай өз еңбегімен ашып алғандар, қарамағында адам аз, онда табылатын табыстар тұрақты деп айту қиын болашағы бұлыңғыр деп айтуға болады. Өрт бола қалса, дауыл,крезис болса,никто ответственность не несет.)
3) Большой бизнес ( ірі -ірі компаниялар қарамағында адамдар тобымен жұмыс жасайтын, олар бірнеше қалаларды қамтуы мүмкін. )
4) Инвестиция ( ел мен ел арасында , ) жалпы мұны түсіндірмей-ақ қойян, естіліп жүрген сөз ғой.
ал дінге келер болсақ, көптеген ағымдар пирамида құрылымымен құрылған. олардың басты мақсаты адамдарды бір нәрсеге сендіріп, қолындағысының бәрін иемденіп, мал сияқты уысында ұстау.
ондай қара ниетті адамдар адамның рухани жан дүниесі - ахиллесовая пятя екенін біледі. сондықтан оны бірдеңеге иландырады. сосын адамдар өз қолындағы байлығын өз қолымен қалай апарып бергенін де білмей қалады. мұнда да артына адам тартсаң мыншаға кенелесің деп жалған үміт ұялатады жүрегіне.